Banánköztársaság
Vodafone na menj a… búsba – Az internet rendre szakadozik. A cérnám is!
Már rég megtanultam, hogy a sz@rn@k fokozatai vannak, és azt is, hogy nem mindig kettőn áll a vásár. Lehetek én a legnormálisabb, legegyüttműködőbb, ha szolgáltatók, vagy más egyéb hatalmasok és f*szfejek, csak a saját érdekeiket nézik.
Azt hittem, hogy a UPC-nél nincs ócskább szolgáltató,
de most már tudom, hogy ez olyan hiú ábránd volt, mint azt remélni, hogy a sötétségben magától megszületik a fény.
A UPC és a Vodafone frigy előtt derült ki teljesen véletlenül, hogy az a díjcsomag, amit fizetek, az már rég megszűnt, és nagyjából 5000 forinttal fizettem többet havonta, mint kellett volna.
Nem, persze hogy nem értesítettek
Nekem az ügyfélnek kellett volna jeleznem azt, amiről fogalmam sem volt, és amiről csak akkor értesültem, amikor épp egy hibát jelentettem be. Tulajdonképp még szerencsém is volt, mert kifogtam egy normális telefonos ügyintézőt, akivel a szokásos „nincs internet, rossz a modem” panaszok után az előfizetésről is beszélgettünk. Hála neki, sikerült egy létező, de ugyanazokat a szolgáltatásokat tartalmazó csomagra váltanom, ami 5000 forinttal olcsóbb, mint a korábbi.
Ja, mielőtt bárki azt firtatná, hogy miért nem váltottam UPC-ről másra, ha ilyen sok problémám volt, megnyugtatom, nem azért, mert ragaszkodom a szarhoz. Egyszerűen itt nem volt más.
Az, hogy hányszor kellett magyarázkodnom, mert nem tudtam valahova időre elküldeni valamit a UPC miatt, már mellékes is.
Tavasszal, a koronavírus első hulláma alatt kicsit volt okom örülni, mert nem kellett továbbra is kidobnom ezreket a nemlétező díjcsomagra.
Aztán beköszöntött a Vodafone
A hibák nem lettek kevesebbek, de megmagyarázták. A nyár egyik „legviccesebb” sztorija az volt, amikor kaptam egy SMS-t, hogy hibaelhárítás miatt nincs szolgáltatás, de a számlában majd jóváírják. Szolgáltatás tényleg nem volt, ám pár nappal később újra jött egy üzenet, hogy a korábbi értesítést tekintsem semmisnek. Telefonáltam, hogy megtudjam a miérteket. Nos, abban nem volt vita, hogy valóban nem volt szolgáltatás, de mivel én, az ügyfél, ezt külön nem jelentettem be, ezért nekem nem is jár visszatérítés. Kössön rá mindenki csomót!
Én lettem a kekec ember, akinek az egybájtos élőlény lecsapta a telefont.
És beköszöntött az ősz
A Vodafone számla előbb késve érkezett szeptemberben, majd októberben már a szél sem fújta be. Viszont november első napjaiban a változatosság kedvéért jött egy dörgedelmes mail, hogy október 26-ig nem fizettem be a számlám, ezért felszólítási díjjal terhelik. Három nappal később kaptam egy újabbat, akkor már kétszeres volt a felszólítási díj.
Dacolva a járvánnyal, kénytelen voltam személyesen bemenni a Vodafone kirendeltségre. Igaz, már a bejutás sem volt egyszerű. Az utcán álltunk hosszú sorban. Ahogy elnéztem, nem volt egy békemenet.
A számlám kiegyenlítettem. Az ügyintéző szerint a posta volt a hibás, ott kell reklamálni, hogy nem kaptam meg a csekket.
Tegnap a levélszekrényembe be volt dobva egy Vodafonos boríték
Két csekk volt benne. Az egyik a fizetési felszólításokkal terhelt kéthavi díj, a másik a szokásos. Nem, nem szeretnék náluk online fizetni. Az internet ugyanis rendre szakadozik. A cérnám is.
Hamár Vodafon, akkor legyen kövér!
Gábor György vallásfilozófusnak is meggyűlt a baja a céggel, amiről közösségi oldalán számolt be. Ide kattintva olvashatják!
3 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Így végezte 35 éve a román diktátor és felesége
- Elkeserítő hír érkezett: van karácsony Fenyő nélkül, de majd márciusban…
- Kulka János: tudok mesélni a szememmel…
- Fúrja az oldalad, hogy mely csillagjegynek, hogyan telik az év utolsó hete? Akkor nosza….
- Karácsonyi hangulatban, avagy a balgaság dicsérete
- Ez a békegalambság-cucc jól ment – üzente egy kommentelő Orbán Viktornak Putyin karácsonyi pusztító támadásának hírére
- Ne felejtsük, nemcsak egy botrányos kegyelmi ügy volt – Sulyok Tamás nem mérlegel, behúzta féket
- Gyöngyös „büszkesége” a karácsonyi „szeressük egymást, gyerekek” jegyében: drónnal figyelik, majd bírságolják a guberálókat
- Szörnyű repülőgép-katasztrófa: 67 emberrel a fedélzetén lezuhant egy utasszállító – videón a tragédia – Frissítve!
- Így telt a szenteste a Városi Kurírral – +1 emlékezés Domján Editre
Gyimesi László
2020.11.20 09:06 at 09:06
Pontosan ugyanez a tapasztalat. Az ügyfélszolgálat soha nem veszi fel a telefont a törvényben előírt 5 percen belül. (1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről, 17/B. §)
Hiba az ÁSZF szerint akkor van, ha az ember bejelenti. Hiába központi a hiba, ami több felhasználót érint: akkor is be kell jelenteni, miközben a telefonrobot bemondja, hogy tudnak a hibáról és javítják. (Nehogy bejelentesd a panaszt!)
Gyimesi László
2020.11.20 09:10 at 09:10
A UPC-nek van egy szolgáltatása, ami a többinek nincs: a szabad wifi. Csak a linux nincs támogatva. Állítsd be, ha tudod. (Nem tudod, mert a szokásos wifi-beállításokkal nem működik.)
Gyimesi László
2020.11.20 09:11 at 09:11
https://www.gyimesilaszlo.hu/packa/vodafon.htm