6.000 millió forint – ízlelgesse, hiszen Ön fizeti a kormány plakátkampányát
Megosztás
6 milliárd, vagy 6.000 millió, esetleg 6.000.000.000, mindegy hogy írjuk le. Ennyit szán a kormány 3 év alatt a járóbeteg ellátás fejlesztésére, szintén ennyit 2 év alatt munkahely teremtésre, és ennyit kóstál a plakátkampány is, aminek a célja, hogy bevésse az agyakba, Orbán a legnagyobb király!
6 milliárd, vagy 6.000 millió, esetleg 6.000.000.000, mindegy hogy írjuk le. Ennyit szán a kormány 3 év alatt a járóbeteg ellátás fejlesztésére, szintén ennyit 2 év alatt munkahely teremtésre, és ennyit kóstál a plakátkampány is, aminek a célja, hogy bevésse az agyakba, Orbán a legnagyobb király!
Mindegyiket mi fizetjük, de az első kettő közérdek…..
„Széles körű tájékoztató kampányt indít a kormány, hogy mindenki előtt nyilvánvalóvá tegye: a Sargentini-jelentés hazugságokon alapul és politikai nyomásgyakorlás céljából, a szabályokat felrúgva szavazta meg az Európai Parlament”
– értesült a Magyar Idők. A kampány látható lesz a televízióban, a rádióban és internetes hirdetésekben is.
Néhány nappal ezelőtt a 24.hu már megírta: a Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKOH) 5,9 milliárdos megbízást adott Az állampolgárok életét kiemelten érintő kormányzati döntésekkel kapcsolatos feladatok ellátására, ami kissé körmönfontan azt jelenti, hogy plakátkampányra.
A szerencsés nyertes
a Balásy Gyula érdekeltségébe tartozó New Land Media Kft. és a Lounge Design Szolgáltató Kft. Vele idén júniusban egy 75 milliárdos keretszerződést kötött az NKOH, így a
„közpénzes médiaköltések egyetlen médiaügynökségen folynak keresztül”
Íme, az első fecske, ami megadja az alaphangulatot. Érdemes figyelni a zenére is, nem ismerős?
A Magyar Idők cikkében azt írja, a
„kormány a jelentés kapcsán az Európai Unió Bíróságához fordul, az Országgyűlés pedig határozatban fejezheti ki tiltakozását a bevándorláspárti erők Magyarország elleni politikai támadása miatt.”
Az NKOH gyorsan őrlő malmairól árulkodik, hogy az ajánlattételi felhívást szeptember 10-én küldték ki Balásyéknak, az ajánlat elfogadásáról szóló összegzést pedig két nappal később, szeptember 12-én hozták nyilvánosságra.