Pedig nagyon drukkoltunk, hogy az ötlet, miszerint biztosan lesz Orbán-közeli vállalkozó, aki megoldja azt az aprócska problémát, hogy a MÁV vásárolta emeletes vonat beférjen az alagútba, csak a mi fejünkben született bugyuta ötlet maradjon.
Ha valakinek elkerülte volna a figyelmét, arról van szó, hogy az idei év egyik sikertörténetében a MÁV olyan új, emeletes vonatokat szerzett be, amik nem férnek be a különböző vonalakon lévő alagutakba, például a Déli pályaudvarnál lévőbe. Ilyenkor nincs más megoldás, át kell építeni az alagutakat, erről kérdezte a DK-s Oláh Lajos az innovációs minisztériumot a parlamentben. A tárca államtitkára, Cseresnyés Péter azt válaszolta, hogy
Több fotó is keringett különböző Facebook-csoportokban pénteken délután, melyek arról tanúskodtak, hogy a MÁV-Start első emeletes vonata már elhagyta a gyárat, és gurulásra képes – írta a hvg.hu.
Többen Dunakeszin látták az első Stadler Kiss motorvonatot, ami nem véletlen, mivel a Dunakeszi Járműjavító is részt vett a vonatok összeszerelésében. Legalábbis eddig, a gyárat éppen június elején szerezte meg az orosz Transmashhholding.
Péntek délután fél 2-kor jártam Dunakeszi állomáson, ott láttam az emeletes vonatot. Egy szerelvény volt. Nem mondanám késznek, 1-2 burkolóelem még hiányzott róla, ez sajnos a fotón nem látszik,
mesélte a portálnak a kép szerzője.
https://youtu.be/0yuLkkjqqNY
További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.