Gyanús nekem, hogy Várkonyi Andrea cége a Whitedog Media dolgozik a szikszói Barabás tesvéreknek is.
V. Andrea kifigyelte, hogy a 444-es paparazzó követi a hajójukat, ezért időben kiállt a fedélzetre és pattintott egy pokoli jegeskávét
Mint egy akciófilmben minden ki volt számolva, tudtak a fotózásról, tudták, hogy a story nagyot fog menni nemcsak az ellenzéki médiában, de az összes social media-s felületen is.
A Whitedog Media nyugodtan hátradőlhetett – kérhettek egy jegeskávét 🙂 –, és már csak az eredményeket kellett számolni.
Soha ilyen nagy hatású kampányt még nem csináltak a HELL-nek, dörzsölik is a tenyerüket Szikszón. Mi meg azt hisszük, hogy jól lelelpleztük őket.
Nem lennék most a Mészáros família helyében!
Kiemelt kép: Németh Dániel/444
Komoly állami segítséggel született meg a bank, ami Mészáros Lőrincék alá rakta a vadonatúj szuperjachtot
Pokoli üzlet
Miközben a fél világ valamilyen formában igyekszik harcolni a környezetterhelés, a szemetelés és a szennyezés ellen, egyes gyártók folyamatosan növelik a kapacitásukat és a szemét gyártását. Hiába a műanyagmentes június, ha éppen a csomagolóanyagokat gyártó cégek csúcsra járatják termelésüket. Egy másik példa: az energiaitalok káros hatásairól már mindenki tud, ráadásul az elsősorban érintett tinédzserek mérték nélkül fogyasztják ezeket a serkentő italokat. De itt is igaz a mértékletesség elve, hiszen ahogy Zacher Gábor toxikológus mondja: egy doboz energiaital elfogyasztásának nincs negatív hatása, ám naponta rendszeresen 4-5 dobozzal meginni már éppen elég megterhelő a szervezet számára. Ma minden ötödik 10–14 éves gyerek…
Bővebben
varosikurir.hu