A Gazdasági Versenyhivatalhoz fordult a Népszava, mert a portál szerint a miniszterelnök reklámgyanús módon közölte rajongóival közösségi oldalán, hogy kétezer forintban fogadott a Ferencváros győzelmére.
Lépésről lépésre
„a videó mintha csak egy oktatófilm lett volna arról, hogyan kell fogadni: lépésről lépésre látható, miként tehető meg a tét a sportfogadási portálon”.
A Népszava cikkében azt is megemlítik, hogy a Gazdasági Versenyhivatal nem volt mindig ilyen elnéző, mint most a a miniszterelnök esetében.
„2016-ban például célzottan vizsgálta egyes hazai celebek közösségi oldalait, mert úgy találta, hogy azokon túl sok a bújtatott reklám. Kasza Tibor esetében eljárás is indult, ami azzal zárult, hogy az énekes-műsorvezető vállalta, „oktatási célú előadásokat tart”, figyelemfelhívó posztokat, kisfilmeket tesz közzé közösségi oldalán a bújtatott reklámokról”