Connect with us

Kultúra

Alekosz mély-magyar kiakadása – a különvélemény

42cb60f9-76a0-47d0-b368-fa22100a8f00
Megosztás

A Magyar Turisztikai Ügynökség két hetes Budapest fókuszú kampányba kezdett, melyben a fővárost és annak kincseit mutatja be a világ számos országában. A hirdetések online, print és televíziós felületeken jelennek meg, május 15-e és június 30-a között. Alekosz él a különvélemény lehetőségével….

„Spice of Europe”

A „Spice of Europe” kampány azt mutatja be, hogy Budapest egy sokoldalú város, az ide érkező vendég megtalál mindent, ami egy klasszikus, európai fővárosra jellemző, miközben tele van vitalitással, pezsgéssel és kreativitással, az autentikus és történelmi oldala mellett rendkívül innovatív és vibráló világváros – írja közleményében a Magyar Turisztikai Ügynökség.

A kampány erre építve fiatalos, kreatív arculattal indul el, amelynek részeként új turisztikai logó, új weboldal, új imázsfilm és új kreatív tartalmak készültek, amelyek bemutatják Budapestet metaforikus fűszerességét, sokszínűségét.

Azt szeretnénk elérni, hogy ha valaki Európába vagy Európában utazik, ne legyen kérdés, hogy nem csak Londont, nem csak Párizst, hanem Budapestet is látnia kell. Kiemelt célunk, hogy a hozzánk érkező vendégek töltsenek el Budapesten legalább még egy éjszakát. És szeretnénk megmutatni azt is, hogy Magyarország fővárosában izgalmas programlehetőségek sokasága várja a turistákat

– mondta Guller Zoltán, a Magyar Turisztikai Ügynökség vezérigazgatója a nemzetközi kampányt bemutató sajtótájékoztatón.

Grandiózus tervek

A hirdetések megjelennek majd az Iberia, a Ryanair, a British Airways, a Lufthansa, az American Airlines és a United Airlines fedélzetein. A WizzAir magazinjának június-júliusi számában 8 oldalas melléklet szól majd Budapestről, mintegy 5 millió utashoz eljutva, a United Airlines légitársaság amerikai járatain pedig több mint 2 millió utas láthat majd Budapestről szóló dokumentumfilmet.

Alekosz sajátos nézőpontja:

„Akkor fordítom Magyarra!

Kebabosok tömkelege a körúton. Lakókkal balhézó drogos bulinegyedek. Anyukák autójába átköpködő, turistákat horrorárakkal lehúzó, kresszabályokat másodpercenként megszegő életveszélyes hiénák. 750-forintos kokakóla az Andrássy-n. 6000-forintos Gellért belépő. BKV utasokat lerománozó, megfenyegető, agyba – főbe verő antiszociális ellenőrök. Országház és Lánchídvilágítás 23.00 után off. És végül: C17H21NO4 – ez, ma Budapest.

A tévében a műsorvezető miért nem ezekre kérdezett rá ahelyett, hogy készségesen ömlengett, miközben még a Halászbástyára való fölmenetelért is pénzt kérnek? Holott régebben az ingyenes volt?”

Kíváncsian várjuk, hogy nemzetünk Alekosza mennyit tud összekalapozni, hogy szemben a rózsaszín, ám kevéssé igaz kampányfilmmel bemutassa a fekete (nem teljes) valóságot. Mint mindig, itt is a kettő között rejlik a frankó, de törekszünk az előbbi elérésére.

(forrás: vg.hu)

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük