Bulvár
Az Orbán-Tiborcz csapat bel- és külhoni celebekkel nyomul – Van itt minden, ami pénzzel megvehető
Orbán Viktor nagylánya és az Ő becses ura mit sem törődve a befolyásos papa háborús izgatás-kampányával, felbecsülhetetlen költségen milliós nagyságrendű celeb-hadsereget toborzott Magyarországra megfűszerezve a hazai erre hajlandókkal és fennen hirdetik turisztikai érdekeltségeiket.
Pénz beszél….
Nagyjából 50 A-listás, 10-15 milliós követőbázissal rendelkező influenszer és youtuber érkezett néhány napra egy budapesti eseménysorozatra a Magyar Turisztikai Ügynökség szervezésében. Könnyid László, az MTÜ vezérigazgatója korábban a Budapest Influencer Trip néven hivatkozott a rendezvénysorozatra a turizmus.com-nak adott nyilatkozatában. A Budapest Influencer Trip nevű eseménysorozat részeként a világhírű és hazai influenszerek számos privát rendezvényen bulizhatják körbe Budapestet az Orbán Ráhelhez szorosan kötődő MTÜ közreműködésével, amiken olyan neves külföldi DJ-k játszanak nekik, mint például az izraeli Guy Gerber és a New York-i The Martinez Brothers, akik elit ibizai klubokból ismertek.
A fellépéseik ára nagyjából 40 és 150 ezer dollár, azaz nagyjából 15 és 50 millió forint között mozog fejenként
-tippelte meg a 444.hu. A meghívott vendégeknek – köztük 100-150 magyar influenszernek – a Halászbástyán tartottak már egy bulit szerdán, a csak külföldieknek tartott nyitó rendezvény a Párisi Udvarban volt, de a meghívottak még pár napig további budapesti helyszínekről posztolnak majd fizetett hirdetésekben. A minden elemében bizarr (bár korunk marketingtrendjeibe valóban illeszkedő) Budapest Influencer Trip csúcsa talán az, hogy
csütörtök este az Operában gyűltek össze az MTÜ vendégei egy kiadós partizásra és posztolásra.
A program információink szerint egy exkluzív elektronikus zenei buli lesz olyan nevekkel, mint az Adriatique. Kefaya Abudayyeh jordán utazási blogger (akit 1,2 millióan követnek az Instagramon) arról tett ki egy sztorit, ahogyan éppen teljes szívből hálálkodva megköszöni a magyar turizmus nem hivatalos nagyasszonyának, Orbán Ráhelnek ezt a szuper kis alkalmat az ingyenluxizásra.
„Rachel, szeretünk, őszintén, és köszönünk mindent, csodás vagy, minden pillanatot imádunk itt. Esküszöm, tényleg ezt gondolom, és nemcsak én, hanem az összes lány”
– lelkendezik Kefaya Abudayyeh egy asztalnyi inflenszernőt és az Instán nemrég nyilvános fiókra váltott Orbán Ráhelt kamerázva.
A meghívottak között van például
- David Dobrik, az egyik legismertebb youtuber, akinek a két YouTube-csatornáján összesen több mint 25 millió feliratkozója van.
- az indiai filmszerepeiről ismert Amy Jackson brit színésznő és modell, akit 13,5 millióan követnek Instagramon,
- Haley Kalil amerikai topmodell-influenszer (5,6 millió követő), és
- a 26,4 millió követőt magáénak tudó amerikai humorista-influenszer Hannah Stocking, aki még a TikTok elődjeként is hivatkozott Vine applikáció felfutásakor szerzett nevet magának,
- a TikTokot uraló, ötfős Elevator Boys (akiket a GQ az internet legnagyobb fiúbandájának nevez) három tagja, Luis Freitag, Tim Schaecker és
- Bene Schulz, a 8,2 millió követős amerikai influenszer, vállalkozó, modell és televíziós személyiség
- Jay Alvarrez modell (8,5 millió követő),
- Karen Wazen Bakhazi (8 millió követő) és
- Tommy Fury angol ökölvívó is,
- Devon Rodriguez is, aki 8,9 millió követős Instagram-profilján „a legtöbb követővel rendelkező vizuális alkotóként” hirdeti magát.
- Jack Morris influenszer (2,5 millió követő)
- Cindy Mello brazil modell-zenész (1,4 millió követő)
- Giulia De Lellis influenszer-énekes (5,3 millió Instagram-követő)
- Maddy Burciaga influenszer (2,9 millió követő)
- a sorozatszerepeiről ismert Gregg Sulkin brit színész, akit 7,1 millió ember követ Instagramon
- Elisa Maino youtuber-influenszer (3,1 millió Instagram-követő, 711 ezer Youtube-feliratkozó) illetve
- Pierpaolo Pretelli olasz zenész (674 ezer követő) is.
A dolog fokozható…
Az MTÜ Visit Hungary néven futó Instagram-profilján jól végigkövethető, hogy kik vettek részt az eseményen. A meghívott influenszerek történeteiben kivétel nélkül szerepelt az #ad felirat, ezzel jelezve, hogy fizetett hirdetésekről van szó. Források szerint
az eseményeken dolgozóknak szigorúan megtiltották, hogy bármit fotózzanak és megosszanak a vendégekről és a helyszínekről.
Csaknem 150 magyar influenszer is részt vehetett a főváros promózását szolgáló bulikon, megjelentek például a TV2-n futó Next Topmodell Hungary versenyzői, Puskás-Dallos Bogi, T. Danny, KKevin, illetve olyan tartalomgyártók, akik százezres követőtáborukat stílus, divat, és lakberendezés témájában látják el posztokkal, utóbbiak közül Hédinke, Palkovics Zóra, Király Lina és Timella (Gelencsér Tímea) is részt vett az eseményeken. A Halászbástyán bulizott még Luna Joanna, Azahriah feltételezett barátnője is, akivel külön TikTok-videót forgatott Haley Kalil. Kalil több tartalmat is megosztott a Halászbástyáról, egyik videójában épp a budapesti kilátásban gyönyörködik, de kollaboráltak is egy TikTok-trendre a fent említett Devon Rordiguezzel. T. Danny, KKevin és Lotfi Begi a Halászbástyán külön fotózkodtak Tommy Fury boxolóval, a fotóikat az Instagramjukon tették közzé.
Ezzel egyidőben az Orbán-lány
Ezzel párhuzamosan Budapesten egy másik esemény is zajlott a Magyarországot külföldön népszerűsítő Spice of Europe kampány részeként a Vörösmarty téri Hotel Dorothea luxushotelben, aminek a Tiborcz István-féle BDPST Group a tulajdonosa. Az ingatlanegyüttes a budapesti Vörösmarty tér közelében, a Dorottya utcában nyílt meg 2023 őszén 35 ezer négyzetméteren. A hotel Grand Opening nyitóeseményén Orbán Ráhel, a BDPST kreatív igazgatója is felszólalt.
„Végtelen büszkeséggel, hálával és meghatódással mondhatom: megcsináltuk”
-hallható a miniszterelnök lányának angol nyelvű beszéde az ELLE Arabia Instagram-történetében. A Halászbástyán összegyűlt elitkörhöz képest másféle társaság tette tiszteletét a belvárosban: a helyszínen amerikai és angol influenszerek helyett közel-keleti vállalkozók, modellek és influenszerek voltak jelen, nem lehet véletlen, hogy az ELLE magazin arab kiadása tudósított az összejövetelről a közösségi médiában. A hazai influenszerek közül Zimány Linda és Molnár Nini is posztolt a helyszínről, az afterpartin Babé Sila DJ-zett, és külön táncprodukcióval készült a Vági Bence alapította Recirquel, Magyarország első újcirkusz társulata. A több napos eseménysorozat kiemelt helyszínei továbbá a szintén BDPST Group érdekeltségébe tartozó
- Botaniq Budai Klub,
- az Operaház,
- a Four Seasons Hotel,
- a Szimpla,
- a New York Kávézó, illetve
- a Budai Várban található Arany Bástya étterem.
Csütörtökön Orbán Ráhel a Botaniq Budai Klubban fogadott egy szűkebb körű baráti delegációt, akik szintén a Visit Hungary esemény keretein belül jelentek meg a BDPST exkluzív klubjába.
Friss
- Karácsonyi hangulatban, avagy a balgaság dicsérete
- Ez a békegalambság-cucc jól ment – üzente egy kommentelő Orbán Viktornak Putyin karácsonyi pusztító támadásának hírére
- Ne felejtsük, nemcsak egy botrányos kegyelmi ügy volt – Sulyok Tamás nem mérlegel, behúzta féket
- Gyöngyös „büszkesége” a karácsonyi „szeressük egymást, gyerekek” jegyében: drónnal figyelik, majd bírságolják a guberálókat
- Szörnyű repülőgép-katasztrófa: 67 emberrel a fedélzetén lezuhant egy utasszállító – videón a tragédia
- Így telt a szenteste a Városi Kurírral – +1 emlékezés Domján Editre
- Perintfalvi Rita: Karácsony – a gonosz csak akkor nyer teret a világban, ha a jók túl gyávák ellenállni
- Nem hírlapi kacsa: a NAV-szóvivő a 2025-ös adóváltozásokról mesél a Reszkessetek betörők Kevinjének
- Ámor már a spájzban van! – Van 6 csillagjegy, akire karácsonykor talál rá a szerelem
- Töltsük együtt a szentestét, Advent a Hargitán