Az Origo ellen is megnyerte a bableveses pert a DK. Korábban a TV2-t is elmeszelte a bíróság az ételhordós ügyben.


Mindkét kormányközeli médium azt állította Varju Lászlóról, a Demokratikus Koalíció politikusáról, hogy

„ételhordóval jár a törvényhozásba, és úgy viszi haza a kedvezményes bablevest és somlói galuskát”. Azt is állították, hogy Varju „rendszeresen sorban áll a parlamenti menza mindennél olcsóbb ételeiért”. Ezekről a bíróság mondta ki ismét, hogy hazugságok

– közölte most a DK sajtóirodája.

Mint írták: a fideszes propaganda rágalmaival ellentétben, az igazság az, hogy Orbán Viktor az, aki Magyarország leggazdagabb embereként fillérekért eszik saját luxus Gundel-menzáján a Budai Várba költöztetett Miniszterelnökségen.

Megjegyezték azt is, hogy

„lehet hazudozni, lehet rágalmazni, de a hazafiak mindig le fogják rántani a leplet az állampárt hazugságairól.”

(Forrás: HVG)

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét