Herczeg Zoltán kitálal: Köszönöm a semmit telenor!
Megosztás
Nem egyedi az eset, hogy egy „szolgáltató” úgy érzi, hogy az ügyfelei vannak érte és nem fordítva. Ez történhetett Herczeg Zoltán divattervező és blogger esetében is, aki közösségi oldalán háborodott fel sokunk nevében.
Nem egyedi az eset, hogy egy „szolgáltató” úgy érzi, hogy az ügyfelei vannak érte és nem fordítva. Ez történhetett Herczeg Zoltán divattervező és blogger esetében is, aki közösségi oldalán háborodott fel sokunk nevében.
„Isten veled TELENOR, egy élmény volt veled 22 hosszú, hűséges éven át, mint végig korrekt (elő)fizető, VIP ügyfél. SE!!!
Hogy mitől lesz valaki VIP és hogy abból egyszer csak megint un-VIP ügyfél, hogy hogy lesz a havi 10.000-ből egyszer csak megint 20.000, az ingyen sms-ből 40 Ft, számomra örök rejtély marad. Hogy miért 2 évig VIP valaki, és utána miért újra nem, az is rejtély.
Jómagam ui. ugyanúgy Herczeg Zoltán volnék, mint két éve, sőt!
Azt hiszem nagyon sokat dolgoztam, tanultam, alkottam és áldoztam azért, hogy „mégherczegzoltánabb”, „még-Very Important Person-abb” legyek, elsősorban saját magamnak, úgy a mikro-környezetemnek, majd az egész országnak (ún. Hazának), megkockáztatom, talán az egész világnak is.
Kivéve a telenornak, akik ugyanúgy csicskáztatnak most is, mint 22 év alatt már oly’ sokszor.
A semmiből hirtelen újra kegyvesztett lettem és ez megint csak a dupla összegű számla megérkezésekor derült ki. Akkor mitől is legyek én hűséges hozzájuk? Fogalmaim szerint a hűség kétoldalú dolog, adok és kapok egyszerre, valamit valamiért, így korrekt a játék, így van értelme és tartalma, így lehet csak élni.
Köszönöm a semmit telenor!
A JÓ DOLGOKAT JÓ KIMONDANI…”
A szolgáltató nevét mindenki helyettesítse be azzal, aki vele babrált ki és postára fel! Hátha egyszer elérjük, hogy úgy bánnak velünk, mintha Európában lennénk a „kedves megrendelő”.