Herczeg Zoltán: valamit nagyon elkúr6t@m. Mondjuk, legalább nekem van honlapom…
Megosztás
A hír: a külügyminiszter feleségének, Szijjártó-Nagy Szilviának az Interior Design Kft. nevű, belsőépítészeti bizniszben utazó – luxusautót lízingelő – cége nem üzemelő honlappal is 1 milliárd 318 millió forintos nettó árbevétellel és 294,2 millió forint adózott eredménnyel zárta az első teljes évét.
A hír: a külügyminiszter feleségének, Szijjártó-Nagy Szilviának az Interior Design Kft. nevű, belsőépítészeti bizniszben utazó – luxusautót lízingelő – cége nem üzemelő honlappal is 1 milliárd 318 millió forintos nettó árbevétellel és 294,2 millió forint adózott eredménnyel zárta az első teljes évét. Szijjártó-Nagy Szilvia – aki tavaly nyáron ott volt az egész családdal Szíjj László luxusjachtján az Adrián – szinte az egész nyereséget, 285 millió forintot osztalékként ki is vette a cégből – írta meg a 444.hu.
Orbán és tsai. is „bérből és fizetésből élnek”
Szijjártó-Nagy Szilvia mellett szintén a héten derült ki, hogy Rákay Philip tanácsadó cége 540 millió forintos forgalommal és 392 millió forintos profittal zárt tavaly, továbbá az, hogy Sarka Kata és Rogán Cecília egyik cége, a Top News Hungary Kft. tavaly 679,8 millió forintos forgalmat bonyolított, adózott eredményük 571,4 millió forint, azaz a forgalom több mint 84 százaléka profittá vált. Hasonló eredményekkel nem sokan dicsekedhetnek a magyar, sőt a világ vállalkozói közül sem, ami szemet szúrt az ismert és elismert honi divattervezőnek, Herczeg Zoltánnak is, aki közösségi oldalán engedett bepillantást karrierje 25 évébe:
„Az úgy volt, hogy 1996-ban, az Egyetem elvégzése után a legjobb barátomtól kért 40.000 Ft kölcsönből indult el a Herczegség,
ekkor még B.Y.B Enjoy Wear volt a neve. Ezt kb. fél-egy év múlva vissza is tudtam neki adni az eladott áruk profitjából. Később lett egy kis boltocskám is, szintén kölcsönből, jó néhány év alatt termeltem vissza az árát.
Meló, meló, meló!
Közben jöttek az első zenekarok, Hooligans, Back II Black, Romantic (bizony, Győzike zebrás cucca is az én fejemből pattant ki), stb., ezzel megindultam az ismertség felé: Z+ televízió (Balázs, Philip, Zsu) RTL klub, TV2, stb. Kb.
5.000 legyártott és eladott ruha.
A Norman Gábor féle Offline divatshow-n lettem névileg is Herczeg Zoltán divattervező 2000 körül.
Meló, meló, meló!
Kb. 10 évvel később jött az első egész estés, főműsoridős vetélkedő sorozat, a Dalnokok Ligája, ami országosan ismertté tett.
Kb. 15.000 db. megtervezett és eladott ruhánál tartottam már.
Meló, meló, meló!
Mindeközben Év Fiatal Divattervezője kategória jelölés a Fashion Awards-on, Playboy – Man of the Year I. helyezés, Puma tervezői verseny győzelem, madridi, korfui divatbemutatók, RED BULL támogatott lettem, később Michael Madsen, Los Angeles-i kaland, Magyar Speciális Olimpiai Csapat hivatalos formaruhája az Abu Dhabi olimpiára stb.
Kb. 30-35.000 db. eladott ruha és kb. 100 egyedi divatshow az elmúlt 25 év mérlege.
Meló, meló, meló, ill. jónéhány depresszió és pánikbetegség a kudarcok során!
Summa summárom ennyi idő alatt se volt ÖSSZESEN annyi BEVÉTELEM!!!, mint ennek az ismeretlen, ám bizonnyal kurvára tehetséges hölgynek a lakber. design cégéből származó ELSŐ ÉVI PROFITja, tehát tiszta haszna!
Valamit nagyon elkúr6t@m. Mondjuk, legalább nekem van honlapom…”
gina
2021.06.03 17:19 at 17:19
Nem a honlap a lényeg már te is tudod,, a jó fidesz szekta közelsége és jó illeszkedés a maffiabanda köreibe… ENNYI