Connect with us

Blogbazár

Juszt László megint beszólt Orbánnak

Megosztás

Juszt László, egykori televíziós Orbán Viktor egyik legkérlelhetetlenebb kritikusa ismét figyelemreméltó sorokat írt közösségi oldalán. 

juszt
Megosztás

Juszt László, egykori televíziós Orbán Viktor egyik legkérlelhetetlenebb kritikusa ismét figyelemreméltó sorokat írt közösségi oldalán. 

A külföldi sajtónak nyilatkozott Orbán

Fel nem fogom, hogy ennyi baromságot, egy diplomás ember hogy hordhat össze? Íme:

“Én állítom,.. a liberálisok azok, akik a szabadság ellen vannak.”

Valóban? Olvastam tanulmányaim során néhány igen jó nevű “liberálisról”, akik tényleg a szabadság ellen voltak: Hitler, Mussolini, Sztálin, Mao Ce-tung, Kim Ir Szen, Pol Pot, Pinochet. Orbán szerint a baloldaliak ma globalizáció pártiak.

„Az ok egyszerű: a cégek egyre nagyobb hasznot akarnak szerezni és ezért jó, ha nincsen előttük akadály. Mi milyen akadályt jelentünk?”

Semmilyet!

A Magyar kormány az elmúlt 11 évben – “a globalizáció ellenesség jegyében” – 86 stratégiai partner szerződést kötött – multikkal, s adott adókedvezményeket, támogatásokat, ingyen földterületet, stb. Ezek szerint Orbán baloldali? Íme a lista a teljesség igénye nélkül:

Coca-Cola, Daimler, Suzuki, Hankook, GE, Microsoft, Tesco, IBM, Nokia, Audi, Continental, Lego, Huawei, Sanofi, Bridgestone, Siemens, Ericsson, Hewlett-Pacard, Unilever, Henkel, Thissen, Bank of China, Exxson…

Orbán:

“A kínaiak sohasem mondják meg nekünk, hogy miként kellene viselkednünk, mi az, ami morálisan helyes vagy helytelen. Felügyelnek, de csak a saját érdekeik foglalkoztatják őket”

  • Nem mondják meg, de kényszerítik a hiteleseiket arra, hogy lemondjanak az önállóságról. A pénzükkel gyarmatosítanak.
  • Folyik az afrikai kontinens Kína általi gyarmatosítása. Ennek egyik legfőbb eszköze a korrupció.
  • A kínai cégek bevételeinek 4-9 százalékát kapják a helyi politikusok. Angola, Tanzánia, Nyugat Afrika, Etiópia már mind “zsebben vannak”. A gyarmatosításban az egyik legfontosabb tétel – talán ismerős lesz – a vasútépítés. 2011 és 2016 között a kínaiak építették meg az Addisz-Abebát Dzsibutival összekötő, 535 km-es vasútvonalat. Azt nem tudni, hogy a hitelt miből fogják visszafizetni.
  • Srí Lanka kínai finanszírozással építette ki Hambantota kikötőjét, azonban a megtérülési számítások nem váltak be. A kikötő 99 évre a kínaiaké lett.

Szóval miként Orbán mondta:

“A kínaiak sohasem mondják meg nekünk, hogy miként kellene viselkednünk…, de csak a saját érdekeik foglalkoztatják őket.”

Gondolom ezért kötötte meg a szerződést a Belgrád-Budapest vasútvonalra… Vagy nem?

 Kapcsolódó

 

juszt

Szerző

1 Comment

1 Comments

  1. Tóth Ákos

    2021.06.23 20:20 at 20:20

    Ez a „magyar” aki elvégezte az egyetemet, nem egy zseni! Sajnos ki vagyunk téve egy téveszmékkel rendelkező egyeddel aki az előbb említett hibája mellet mindenkit hülyének néz. A gondolatok amiket mond nem értelmezhetők, logikátlanok és félrevezetők. Jaj nekünk!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük