Connect with us

Kerítésen innen

Lázár János elintézte: az osztrák vasút-társaság hétfőtől levágja a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról

Megosztás

Azt hiszem az elmúlt hetek történései után a legrelevánsabb kérdés, hogy ezek után hogy lehet még mindig Lázár János a felelős miniszter?

MÁV
Megosztás

Lázár János (elképzelt, de a valóságtól nem elrugaszkodott reakciója): „„Arra szeretném kérni a sajtón keresztül az ÖBB vezetését, hogy ne okoskodjanak…” – írta egy kommentelő Vitázy Dávid posztja alá, amiből megtudhattuk, hogy újabb blama van alakulóban, ezúttal az osztrák vasút-társaság elégelte meg a magyar „hátranyilazást” és többszöri figyelmeztetés után radikálisat lépett.

Brávó Lázár János, a -többek közt- „vasutak ura”….

A hír: a MÁV-nak a Budapest-Győr fővonalon a vágányzár miatt megmaradt, egyetlenként még közlekedő óránkénti nemzetközi vonatokat sem sikerült pontosan (értsd 20-30 perc késésnél kevesebbel) közlekedtetni, ezért

az osztrák vasút, az ÖBB a vágányzár első két hetének tapasztalatai és többszöri figyelmeztetés után ma egyoldalúan bejelentette: jövő hétfőtől levágja a magyar vonatokat a nyugat-európai hálózatról és kettévágja Bécsben a Linz, Salzburg, München fele továbbmenő budapesti railjet vonatokat.

Ez nem csak átszállási kényszert jelent Bécsben, hisz nyilván azért teszi ezt, mert szeretné, ha Ausztriában pontosan járnának a vonatok, tehát a késve érkező budapesti vonatra nem fognak várni – írta az OBB-re hivatkozva Vitézy Dávid közösségi oldalán.

Lázár tulképp az osztrák idegenforgalom fellendítésének munkatársa?

Az ÖBB közleménye szerint október 2. és október 26. között Budapestről Bécsen keresztül Münchenbe közvetlen járatok nem közlekednek, ahogy a Salzburgba és Linzbe utazóknak is át kell szállniuk Bécsben.

Lázár úr, ez aztán a baráti gesztus!

Odafigyelés, Béláim!

„Ez tényleg a legkisebb odafigyelés vagy a probléma megoldásának szándéka mellett sikerült volna. Az, hogy ez mégis így történik, egyet mutat: lényegében az intézményes szakmai kontroll megszűnt a MÁV működése fölött, s ezt a fajta rugalmatlanságot és az utasok szempontjainak leghátulra sorolását következmények nélkül meg lehet tenni – az ország legfontosabb nemzetközi vasúti kapcsolatánál”

-vonta le következtetését Vitézy.

A kommentekből….

„Itt van az,mikor magyar vágja a magyart!Ugyanígy van Brüsszelben is!Ezért állunk ott ahol!Bukott vezetők nem tudnak beletörődni a sorsukba!”

„A Magyar vonatok nem 20-30 percet késnek, hanem 30-40 perccel korábban jönnek! Egyébként mindannyian tudjuk, hogy a Németek megfagytak télen, szóval irreleváns, hogy jár-e oda vonat vagy sem!”

„Szóval akkor:
– a MÁV nem vehetett új Siemens vonatokat, de most legalább majd bérelhet használtat drágán
– a Bp-Belgrád kiemelt beruházást nem tudni, ki fogja befejezni, mert akit kiválasztottak, az szakmailag képtelen a kivitelezésre
– hirtelen a semmiből lezárják Mo legfontosabb vasútvonalát, mert korábban sajnos pont nem számítottak rá, hogy felújításra lesz szükség
– alapanyag, munkagép se nagyon volt rá, de szerencsére a kínai vasút úgyse halad, onnan pont lehetett hozni
– óránként egy szerencsétlen nemzetközi vonat közlekedtetését vállalták, azt se sikerült hozni
És még lehetne sorolni. (Mellékvonalak megszüntetése, HÉV szerelvények rendeletileg megfiatalítása, döglődő géppark, stb.) És ez csak a vasút. Szerencse, hogy „ezek legalább kormányozni tudnak”. Képzeljétek, ha még az se menne…”

„Lázár János (elképzelt, de a valóságtól nem elrugaszkodott reakciója): „„Arra szeretném kérni a sajtón keresztūl az ÖBB vezetését, hogy ne okoskodjanak…””

„mi meg arra szeretnénk kréni, hogy havi 3 milláért, amit a mi adónkból kap, talán fejlesszék a vasutatat a „romló” nyugat szintjére ahelyett, hogy Belgrádba épülne vasút! biztos rohadt fontos vonal az is, de sztem a magyarok még inkább Németország felé mennek… az üzengetés szintjére nem érdemes mit mmondani”

„Menő lenne egy ilyen videós bejelentkezés ismét a Reumannplatzról! : ) És felajánlhatna a kék turbános újságos bácsinak valami munkát az egyik szíriuszi akkugyárban ”

„Én tegnap vonat késés miatt( 20perc) ami Győrből Budapestre megy lekéstem Pesten az utolsó vonatot amivel Pécsre tudtam menni, és szerencse, hogy volt egy utolsó Oszkár Pécsre mert ha nem lett volna akkor hotel, de hát a MÁV 120perces késés után 25%-át fizeti a jegynek ami nevetséges…”

„En pont egy hete szivtam meg.. 6 oras kesessel ertem haza Munchenbol! Salzburgi atszallasom utan (mar itt is 45 perc keses lett) mar egy vonatot se ertem el amire szolt volna! Pl Becstol – Bpig alltam…. kelenfoldrol 15.37 helyett a keketibol tudtam felszallni 20.30kor!!! Es hajnal 2re ertem haza ugy ,h M.szalkara(ott a csatlakozast csak a kalkerek kedvessenek koszonhettem ,h elerjem a masikat,mert szoltak ,h bevarjanak) hivtam taxit mert onnan csak 4 ora mulva indult volna tovabb! Katasztrofa 32000 ftos jegyert !!! Meg is ertem az osztakokat! Odamenetet is baj volt mert szinten nem vart be a muncheni vonat a mienket . Mikor bertem kelenfoldre mar 1 oraja elment a railjet… szoval ez a magyar MAV”

„Sajnos ilyen az mikor nem a szakma irányít hanem a politika.”

„Azt hiszem az elmúlt hetek történései után a legrelevánsabb kérdés, hogy ezek után hogy lehet még mindig Lázár János a felelős miniszter?”

Fricska…

Magyarország gazdag ország – egyéni tehetségeinket és közös szellemi örökségünket tekintve ez elvitathatatlan.

mondta ezalatt Lázár miniszter a Szent István Király Zeneművészeti Szakgimnázium és Zeneiskolában lelkesítőleg.

Kapcsolódó

Szerző