Ismétlésül, ha valakinek elkerülte volna a figyelmét, meg ugye az ismétlés és a tudás rokonok is, a 2Rule, aminek 2018-ban Dárdai Pál volt a reklámarca, gyártója a Magyar Sportmárka Zrt. a turulmadárként szárnyaló milliárdos, Mészáros Lőrinc többségi tulajdona. Nevezett a márka cuccaiból válogatott feltehetően eladási áron 200 milliónyit és jótékonykodni kezdett.
Ismétlésül, ha valakinek elkerülte volna a figyelmét, meg ugye az ismétlés és a tudás rokonok is, a 2Rule, aminek 2018-ban Dárdai Pál volt a reklámarca, gyártója a Magyar Sportmárka Zrt. a turulmadárként szárnyaló milliárdos, Mészáros Lőrinc többségi tulajdona. Nevezett a márka cuccaiból válogatott feltehetően eladási áron 200 milliónyit és jótékonykodni kezdett.
Akik már „hordják”…
2018-ban a Haladás és a Puskás Akadémia az Adidasról, a Diósgyőr a Nike-ról vált a Mészáros Lőrinc cége által gyártott 2Rule-ra, a Puskás Akadémia evidencia, az MTVA reklámért cserébe kapták a lehetőséget, hogy a dolgozók műszálas focimezben járhatnak. Az ATOMfutás, az év paksi tömegsport rendezvénye befutói is gazdagabbak lettek egy-egy 2Rule mezzel.
Elátkozták a 2rule-t?
Kötelesség….
Kétszázmillió forint értékben, mintegy 70 ezer 2Rule terméket adományozott a Mészáros Csoport Pro Filii Alapítványa a Sportegyesületek Országos Szövetségén, a Nagycsaládosok Országos Egyesületén, az Egyedülálló Szülők Klubja Alapítványon, valamint az Állami Gondoskodásban Élő és Veszélyeztetett Fiatalok Támogatásáért Alapítványon keresztül rászoruló fiataloknak
-foglalta össze a kedden történteket a Magyar Hírlap. Mészáros Lőrinc, a Mészáros Csoport tulajdonosa az adományok keddi felcsúti átadóján hangsúlyozta:
a vállalatcsoport fejlődésével kötelességüknek és feladatuknak érezték így is segíteni a rászorulókat,
hozzátéve:
a sportszeradományok célja az is, hogy ösztönözzék a fiatalokat a mozgásra, a sportra és az egészséges életmódra.
Aki „mimagyar", 2Tule-t hord! - Mészáros nyloncuccosa - kerítésen belül - lekörözi a jól bevált márkákat
Pro Filii
” A Pro Filii Alapítvány célja volt, hogy a 2Rule élményt olyan gyermekeknek is lehetővé tehessék, akiknek eddig nem volt lehetőségük arra, hogy professzionális sportmezben játszhassanak. Ezért ajánlottak fel 200 millió forint értékben több mint 70 ezer sportruházati terméket a rászoruló gyermekeknek…”
-tudhattuk meg Tóth Krisztinától, a Mészáros Csoport társadalmi felelősségvállalás igazgatójától, a Pro Filii Alapítvány főtitkárától.
20230829-Felcsút, Együtt mozdulunk -átadó ünnepség. Fotó:Bánkúti Sándor
Nemzeti magyar turul-logó egy amerikai ingyenes portáltól importálva