Bulvár
Nyiss a csodára – Itt a Coca-Cola új karácsonyi reklámfilmje – A magyar szál….
A karácsony előtti reklámőrületben évek óta kimagaslóan klassz etűdökkel jelentkezett a Coca-Cola, idén sem lesz másként. Itt a Coca-Cola idei karácsonyi reklámfilmje, amit Magyarországon forgattak. A kampány fő mondanivalója, hogy az igazi karácsonyi varázslat abban rejlik, ha nyitunk egymás felé.
A karácsony előtti reklámőrületben évek óta kimagaslóan klassz etűdökkel jelentkezett a Coca-Cola, idén sem lesz másként. Itt a Coca-Cola idei karácsonyi reklámfilmje, amit Magyarországon forgattak. A kampány
fő mondanivalója, hogy az igazi karácsonyi varázslat abban rejlik, ha nyitunk egymás felé.
Emlékeznek?
A a 90-es években ilyen volt….
… és 2020-ban:
2021-ben….
A The Coca-Cola Company Magyarországon,
az etyeki Korda Stúdióban forgatta új, globális reklámfilmjét, ami november 4-től látható, itthon elsők között a világon.
A film rendezője Sam Brown, aki olyan világmárkáknak dolgozott korábban, mint az Apple, az Adidas, az Audi, a BBC, a Guinness, a Honda, a Land Rover, a Lexus, a Lloyds Bank vagy a Virgin, és elnyerte többek közt a British Arrows, a Cannes Festival, a LIA, vagy a Creative Circle aranydíjait is.
A hazai helyszín mellett más magyar vonatkozása is van a vállalat reklámfilmjének:
a kreatív- és gyártási folyamatot az ötlettől a gyártáson át egészen az utómunkáig magyar reklámszakember, Hidvégi Tom irányította a Coca-Cola latin-amerikai kreatív stratégiai vezetőjeként.
A Nyiss a csodára márkafilozófia
keretein belül a Coca-Cola egy új karácsonyi reklámfilmmel jelentkezik, amelyet a digitális csatornákon való népszerűsítés mellett influencer partnerségekkel, helyi közösségi kezdeményezésekkel és az üzletekben zajló aktivitásokkal is támogat a márka. Az új film – amelyet Sam Brown (Rogue Films) rendezett, és a dentsuMB UK készített Simon Lloyd vezetésével –, az emberekben rejlő kedvességet és örömet helyezi új megvilágításba.
A film felemelő meséje egy kisfiút mutat be, aki a fantáziája és az erőfeszítései révén végül összehozza a közösséget egy varázslatos közös vacsorára, aminek ő is részese.
Az új reklámfilm 2 és fél perces formátumban, a világ több, mint 90 országában látható, Magyarországon pedig november 15-től találkozhatnak vele a fogyasztók.
https://youtu.be/aRPZdyPQdvI
A Coca-Cola idei évzáró kampánya, amellett, hogy a közösen eltöltött időre és annak varázslatos hangulatát tartja szem előtt, nem felejtkezik el azokról sem, akiknek kevesebb lehetősége van az ünneplésre.
Idén immár hagyományosan a Magyar Vöröskereszttel együttműködve az adományozásra is felhívja a figyelmet és hozzájárul ahhoz, hogy minél több emberhez juthasson el a karácsony varázsa.
Háttér
2019-ben történt Magyarországon…. volt az a plakátpár a metróban, az egyiken az látható, hogy két szép fiatal felnőtt lány összehajol és kólát isznak, a másikon az, hogy két szép fiatal srác összehajol és kólát isznak. Lehetnének akár testvérek vagy barátok is, csakhogy oda van írva, #loveislove.
Te jó ég, akkor ezek melegek!
Az egyik kormányoldali heccfelület hamarabb kiszúrta ezt, mint mondjuk én, aki pedig igazán érzékeny vagyok a melegügyekre, és metróval is sokat járok. Egy még tőlük is szokatlanul zűrzavaros szövegben az egészet összekutyulták a pedofíliával. Lelkük rajta, miért és hogyan ugrott be nekik éppen ez két-két egymásra mosolygó felnőtt emberről, miként ugyebár a plakátok is éppen azt nem tartalmazzák, amivel a melegeket vádolni szokták, hogy ugyanis rózsaszínű bőrtangában kéjelegnek a nyílt utcán.
Mégis, a felháborodott (megrendelt felháborodást mímelő?) szerzők úgy látják,
a reklámot nem a kólagyártó, hanem egyenesen “a homoszexuális lobbi” tetette ki, hogy az üdítőfogyasztáson keresztül rántsa bele a plakátnézegető fiatalokat az azonos nemű emberek közötti szexualitás mételyébe. Hiszen, ha a metróban szabad a melegeknek kólát inni mindenki szeme láttára, akkor már mindent szabad.
Onnan, a túloldalról, Homofóbiából nézve a kólásüveg csak trójai faló
Bár megbélyegezni csak nekik szabad másokat, azért mertem mégis leírni a homofóbia kifejezést, mert úgy tudom, a dolgokat mostanában a nevükön kell nevezni. Különben is, a homofóbia önkéntes deklarációja már megtörtént néhány hete az egyik kormánypárti televízióban.
Itt nagyjából vége is lenne a sztorinak,
ha nem látszódna, hogy ez csak egy epizód, nem a kezdet, és nagyon nem a vég a hazai LMBT-ellenes nyomulásban. A kormánypártnak van már egy amolyan homofóbiareferense is, aki ezúttal azt az elképesztő áldozatot hozta, hogy amíg kint vannak a plakátok, nem iszik Coca-Colát.
Nem akarom elhülyéskedni ezt azzal, hogy én eddig sem ittam semmilyen kólát, és ezután sem fogok, mégis meleg vagyok, mert a lényeg az, hogy Boldog képviselő újabb értékes felszólamlását ki lehet bővíteni akár kvázi-hivatalos kormánypárti kólabojkottá is. De legalábbis fenyegetéssé. Békemenet a kóla ellen! Ahogy van már plakátellenes petíció is, amit egy többek által Kreml-közelinek tartott nemzetközi szervezet indított útjára, elvégre nem engedjük, hogy tisztázatlan hátterű nemzetközi hálózatok avatkozzanak a belügyeinkbe.
Friss
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”
- A horoszkóp ígérete szerint…
- (Nagyon)kisnyugdíjasunk felveszi a kesztyűt: a Mikulásgyár jár a gyerekeknek