Bulvár
Orbán nem ismeri a KRESZ-t, vagy reggel óta 176 km/h a megengedett sebesség? – Egy félreérthető poszt margójára….
Orbán Viktor közösségi oldalára kikerült egy minimum félreérthető poszt arról, hogy a Miskolc-Kassa utat, ami 90 km körül van, 30 perc alatt lehet megtenni, hála az általa átadott új szakasznak. Ez első olvasatban azt jelenti, hogy a miniszterelnök javaslatára 176 km/h-val kell száguldozni a gyorsforgalmin. Felteszem, nem ez akart lenni az üzenet…..
Orbán Viktor közösségi oldalára kikerült egy minimum félreérthető poszt arról, hogy a Miskolc-Kassa utat, ami 90 km körül van, 30 perc alatt lehet megtenni, hála az általa átadott új szakasznak. Ez első olvasatban azt jelenti, hogy a miniszterelnök javaslatára 176 km/h-val kell száguldozni a gyorsforgalmin. Felteszem, nem ez akart lenni az üzenet…..
Nem lehetséges a magyar vidék fejlődése a közép-európai egység gondolatának megvalósítása nélkül
– jelentette ki Orbán Viktor miniszterelnök kedden Tornyosnémetinél az MTI beszámolója szerint. A Miskolc és Kassa összeköttetését megteremtő M30-as gyorsforgalmi út átadásán a kormányfő kiemelte:
ha van közép-európai együttműködés, akkor tud boldogulni a magyar vidék is.
Amit akarunk, az
„nem egyszerűen csak virágzó vidéki Magyarország, hanem egy erős Közép-Európa”,
amely elég erős ahhoz, hogy megvédje magát az olyan természetellenes beavatkozásokkal szemben, amelyeknek a mai napig érezni a következményeit – fogalmazott.
Igen ám, de….
… és, hogy lehet az aszfaltból pártpolitika? Így!
Orbán az útádás kapcsán a következőket sulykolta:
- A mi nemzedékünk küldetése, hogy amit az idegenek és a nagyhatalmak szétszabdaltak, azt megpróbáljuk összeölteni – ha ezt nem tesszük meg, akkor a magyar vidék adottságai nem érvényesülnek.
- 2010 májusa óta 33 autópálya- és egyéb gyorsforgalmi útszakaszt adtunk át, összesen 600 kilométert. Már csak három olyan megyei jogú város maradt, amely nem kapcsolódik be közvetlenül a gyorsforgalmi úthálózatba, 2010-ben még 9 ilyen volt – a három város – Zalaegerszeg, Kaposvár és Békéscsaba – esetében is folynak az útépítési munkálatok.
- A magyar emberek 87 százaléka 30 percen belül rá tud kapcsolódni a gyorsforgalmi úthálózatra, ez az arány 2010-ben 60 százalék volt. Ami a határokat elérő utakat illeti, 2010 előtt mindössze három gyorsforgalmi út érte el az országhatárt, ma ez a szám kilenc, 2025-re pedig 11 lesz.
- A most átadott beruházás fél órával fogja lerövidíteni az utat Kassától Miskolcig, a beruházás értéke 200 milliárd forint. 2014 és 2020 között 700 milliárd forint érkezett a megyébe, és ha megnyerjük a következő választást, ez a szám el fog törpülni azok mellett a fejlesztések mellett, amelyek itt megvalósulnak majd.
- Senki sem tudja, mi fog történni a világban, meglehetősen zavaros a helyzet mindenhol, és mivel Magyarország a legnagyobb nemzetek játszmáját érdemben nem befolyásolhatja, az egyetlen biztos dolog, amelynek értelme és haszna van a számunkra, hogy Közép-Európát építjük, erősítjük. Az ilyen fejlesztésekkel a határok csak politikai tények lesznek, a mindennapi élet zavartalanul folyhat. Ez nemcsak a magyaroknak, hanem a többi térségbeli népnek is az érdeke.
A poszt alatti kommentekből….
Nagy volt a fogadóképes kereslet az orbáni szavakra, kérdések senkinek nem jutottak eszébe, ahogy az sem, hogy az útépítéshez pénz kell, méghozzá rengeteg, ami a mi adónkból, esetleg az Unió más polgárainak adójából adódott össze és nem sok köze van hozzá Orbánnak és kormányának, akik nem megtermelték a rávalót, hanem átcsoportosították. Azt sem firtatták, hogy ki és milyen áron építette meg az ominózus utat.
„Köszönjük szépen! Ezt is, mind ahogyan rengeteg sok mást is!”
„Gratulálok Miniszterelnök úr!! Továbbá gratulálok a települések polgármestereinek és aziknak akik megépítették!”
„Akárki akármit mond, az utak minősége tényleg nagyon sokat javult!!! Ezt partfuggetlenul mondom! Lehet köpködni ezért, de ez az igazság ezt látom (tolna megye)”
„Bravó! Nagyon jó hír! ”
„Ök nem leépítenek hanem építik a Hazát Hajrá Orbán kormány.”
„Remek: Hamarabb jutok el Miskolcról Kassára (~90km) mint Budapesten a Boráros tértől a Nyugati pályaudvarig (4.5km)”
„Lehet itt fanyalogni, lehet ebben is hibát keresni, lehet itt is a lerágott csont lopást emlegetni, de egy biztos: ennek a térségnek ez egy nagyon jó hír… sokak életét könnyíti meg, hogy elkészült.”
„Épül, fejlődik Magyarország! „Velünk azok is jól járnak akik nem ránk szavaznak!” OV”22″
„Miért azt a kormányt kritizálják amelyik folyamatosan épitkezik ?”
„Könnyebb lesz visszafoglalni a felvidéket.”
Szerző
2 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Óvodabezárási hullám Csepelen
- Már megint naivságunk áldozatai lettünk: felkészültek az illetékesek a havazásra
- Barátsághoroszkóp, itt és most
- Hull a hó és ez most (állítólag) nem érte váratlanul az illetékeseket – Mit jósol mára Pártai Lucia + orvosmeteorológia
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
Lajti Margaréta
2021.10.26 15:23 at 15:23
“Miért azt a kormányt kritizálják amelyik folyamatosan épitkezik ?”
“Könnyebb lesz visszafoglalni a felvidéket.”
Akárki is írta ezt a hozzászólást..itt él az országban??vagy ennyire nem akarja látni a VALÓSÁGOT!!Ja igen építik a hazát..kik is épitik?? a mi pénznkből a kipcsak vezír haverjai..Ennyi gyengeelméjüt..szánalmas!!
De a legnagyobb:visszafoglalni a felvidéket…ez most halál komoly???A történelmet nem forgathatja senki sem vissza..GONDOLKOZZÁL MIELŐTT OSTOBASÁGOKAT ÍRSZ!!!
Bronzi
2021.10.26 18:22 at 18:22
Azt a 30 percet meg Szíjjártó mérte le helikopterrel.