Akinek nem ugrik be elsőre, hogy ki fia-borja Balásy Gyula, annak elég annyit mondani, hogy Ő az a vállalkozó, aki cégeinek -New Land Media és a Lounge Design- köszönhető hogy mára többé-kevésbé minden magyar agyába beégtek a kormány politikai üzenetei.
Azt képzelhettük volna, hogy fent nevezett, aki 2015 óta 450 milliárd forintnyi állami megrendelést kapott, aminek cirka 10%-a volt a nyeresége, a legélesebb Fidesz-kések egyike a fiókban, ám a 444.hu meglepetés video-riportjában finoman fogalmazva is a másik oldalát villantotta fel.
Továbbra is a hülyítésen a hangsúly
30 darab kommunikációs szerződést kötött a Miniszterelnöki Kabinetirodát vezető miniszter, Rogán Antal alá tartozó Nemzeti Kommunikációs Hivatal (NKH) állami cégek és minisztériumok megbízásából az idei második negyedévben,
-írja a Media1. Mind a 30 szerződés
Balásy Gyula két cégéhez, a New Land Mediához és a Lounge Designhoz került,
amelyek monopolhelyzetben vannak az állami kommunikációs piacon. A 444 szerint a két vállalkozáson 2016 óta 450 milliárd forint folyt át, összesen mintegy 44 milliárd forint nyereséget termeltek.
A Balásy Gyula-mítosz 13 perc alatt pukkant ki
A 30 új szerződés összértéke csaknem 13 milliárd 130 millió forint
A legnagyobb megrendelő
- az MVM Csoport (4 milliárd 601 millió forint), ezt követi a
- Miniszterelnöki Kabinetiroda 3 milliárd 150 millió, majd egy másik projektben 50 millió forinttal,
- illetve a Nemzeti Rendezvényszervező Ügynökség Nonprofit Zrt. egyszer 1 milliárd 483 millió, majd második ütemben újabb 1 milliárd forinttal.
Forrás
Nettó 7.800 milliót(!) költhet Rogán hivatala a magyar nép vizuális megdolgozására - Hiába no, ínséges időben ennyi jut....