2013 óta próbálta kinyomozni az Átlátszó.hu, hogy mennyit költött az állami tulajdonú Erzsébet Utalványforgalmazó Zrt. az utalványok reklámozására, de a titkolt információt csak hosszas bíróságra mászkálás után, egy feljelentéssel is megfejelve sikerült nekik kiimádkozniuk.


[mnky_ads id=”10551"]

Fény derült a titokra

Így most már nem titok:2010 eleje és 2016 vége között legalább nettó 6,2 milliárd forintot költött az állami tulajdonú cég az Erzsébet-utalvány reklámozására.

[m[mnky_ads id=”10552"]p>

Évekre lebontva pedig így néztek ki a költések:

2011-ben 187,5 millió, 2012-ben 1,1 milliárd, 2013-ban 1,2 milliárd, 2014-ben 198,5 millió, 2015-ben 976 millió, 2016-ban pedig 2,5 milliárd forint.

Bözsi, te drága!

A szerződések alapján megnézték azt is, hogy mely médiákban mennyiért hirdették Bözsit. (Itt megjegyzik, hogy a kimutatás nem teljes, mert sok szerződéshez nem írtak árat, illetve csak havidíj szerepelt.) Íme a dobogósok:

ATV, 1,7 milliárd, ECHO TV, 1,3 milliárd, Magyar Idők, 995 millió forint.

Ha kíváncsi, mennyit zsebelt be mondjuk a Habony-média, akkor katt!

(Forrás: 24.hu)

[mnk[mnky_ads id=”10553"]

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét