Blogbazár
Ma Budapest-Belgrád vasút, holnap meg Paks 2. – Szigorúan szakmai alapon….!
Azért ez patent, nem? Így elnyerni a cca. 700 milliárdos, Mordorföld legdrágább, legnagyobb, és leghaszontalanabb vasútépítési projektjét. Szakmai alapon. Eddig egy rohadt felcsúti vicinálist épített vasút gyanánt.
Egy tákolmány, ócska, zötyögős, TT vasútmodellt
a hibbant főnökének, otthon a tetves disznóóljai között. Szakmai alapon. Értem én, hogy nagyon hülyék vagyunk. Hogy mindent beveszünk a szánkba, azt is egyből torokra. De azért mégis!
Nem lehetett volna indoklásként, hogy miért is nyert el MEGINT egy újabb majd ezermilliárdos projektet a nemzet funkcionális analfabétája, és miért fog a jövő héten, meg azután, meg MINDIG, szóval nem lehetett volna annyit mondani, hogy CSAK! KÖZÖTÖK?
SZAKMAI ALAPON
Pont így fogja összegányolni majd Paks 2-t is. Szakmai alapon. Mert az ugye megvan, hogy mindent vele nyeretnek meg, és mindent vele nyúlatnak le is. Nem hernyóznak sokat, ott van kéznél, ott fityeg a gazda farzsebében 0-24-ben a nagy ábrándos szemeivel. Nem olvas, nem kérdez, alárajzolja a nevét.
Nincs óvatoskodás, rég nincsenek „ne mi nyerjünk mindent”, szemérmeskedő mondatok. Gátlástalan szabadrablás van. Sajátnevelésű, idomított mangalicaszerelővel, a K. Vezető magyarhangjával. Hopp! Ugrik, ül, pitizik. Jó kutya.
A szakma csúcsánál, tehát Mészáros Lőrinc cégénél landolt a 750 milliárdos beruházás
Gondolhatjuk, bánja a fene! Jóvanazúgy’!
Zötyög majd kicsit az összemókolt, sufnituningolt, államilag szanaszét lopott Budapest-Belgrád nemzeti vasút. Úgyis a kínaiaknak építjük, kínai hitelből. Legfeljebb az ócska alibabás, webáruházi kacatoknak nem a fele, hanem a háromnegyede érkezik majd törötten. Kinek fáj ez?
Kiküldött munkatársunk – Orbán Viktor – jelenti Kínából: Nos, hát ez is megvolna!
Kinek? Nekünk!
Nekünk fáj majd nagyon, mert arról tapintatosan hallgat, a hogy, hogy nem, szintén a nemzeti tőkésosztály zászlóshajója, nagys’ Felcsúti Lőrinc nevére írt ezermilliárdos propaganda-szakkör, ugyan Kínának építjük, de mi nyögjük vagy harminc évig majd az árát.
Ma Budapest-Belgrád vasút, holnap meg Paks 2. Ide a rozsdás bökőt! Sok beton, sok lóvé. Nagyon sok. Kizárólag szakmai alapon.
Ez azért lesz különösen nagyon vidám, mert sugárzó arcunkat legalább majd együtt tudjuk az összes ájtatos narancshívővel a K. Vezető felé fordítani csodálkozva: Jé! Ez meg felrobbant!
Szakmai alapon.
Szerző
Friss
- Ágoston László: ‘a dicsőséges fülkeforradalmár státusz már régen a múlté’
- Hajnal Miklós: Magyar Péternek szabad a pálya
- Az emberség kellékei – Alföldi Róbert jelmeze és Kováts Adél széke is kalapács alá kerül – Licitáljon, hogy segítsen…
- Magyar György: a NER ámokfutásánál a pártállam gyülekezési törvénye is tisztességesebb volt
- Kimaradni, benn is lenni, sok pénzt kapni, elmulatni!
- ‘Most kell lépni’ – demonstráció a Ferenciek terén
- Vitézy Dávidnak van egy ötlete: barátaival leült a terepasztalhoz, kipöckölte az összes zavaró tényezőt (a kerületi önkormányzatot, a lakókat, az autósokat) és azt mondta: akkor ez így lesz
- Bohár-életmű: ’15 éve kergetem őrületbe a politikusokat’ – Lesz mit mesélni az unokáknak…..
- Hogyan válasszunk nyári gumit az ADAC 2025 teszt alapján?
- Győzött-e a DK? Vajon mire gondoltak a Varju Lászlóra szavazók?