Kerítésen innen
Tarlós egy tollvonással megvalósította az 5-ös metrót! – Így épít Ő!
Na, ez az igazi hungarikum! Tarlós István, Budapest még regnáló főpolgármestere gondolt egy nagyot, és júliusban úgy döntött, hogy szeptember 1-től ad városának egy teljesen új metróvonalat, számszakilag az 5-öst.
A manóba, ez aztán a várospolitikus!
Az Index vette észre, hogy a főváros 2030-ig szóló közlekedési fejlesztéseit összefoglaló Budapesti Mobilitási Tervben szerepel egy passzus, mely kijelenti, hogy
„tekintettel a H5-ös HÉV fontosságára, utasforgalmának nagyságára” 2019. szeptember 1-től M5-ös metróvonalként fognak hivatkozni rá.
Táblaország
Ezzel párhuzamosan felkérik a BKK-t arra, hogy végezzék el a szükséges módosítások átvezetését.
Egyszer majd a föld alá kerül egy része….
Tarlós úgy tervezi, hogy az önkormányzat kezdeményezi a vonal Batthyány tér és Békásmegyer közötti szakaszának föld alá vezetését, tehát metróüzemre alakítását.
Erre az indoklás szerint azért lenne szükség, mert a H5-ös négy fontosabb szintbeli kereszteződésen is áthalad, ami Óbuda közlekedési problémáinak fő okát adja, hiszen ugyebár mindenhol elsőbbsége van.
Ceglédi Zoltán szerint…..
„Ígértek új metrót, meg azt is, hogy felújítják a szentendrei HÉV-et. Így viszont, hogy utóbbit átnevezték ötös metróra, minden megoldódott: van új metró, pipa, viszont nincs már szentendrei HÉV, nincs mit felújítani, pipa.
(Ez majdnem olyan zseniális huszárvágás, mint amikor a zsoldjukba állt, rendszerváltás előtti ótvaros büdös komcsi propagandista előveszi a harmincöt évvel ezelőtti cikkét, és leadja a Fidesz-lapba friss tartalomként, hiszen: nyal benne az oroszoknak, szidja a hanyatló nyugatot, ünnepli épülő-szépülő országunkat, leprázza a „tiszteletlen, nyikhaj” ezekamaifiatalokat. Pipa. Csak Kádárt kellett átírni Orbánra.)”
A Magyar Közlekedési Klub úgy látja….
„A szánalmas pótcselekvés minősített esetét látjuk. Itt jön be megint az a probléma, amelyet az 1-es villamos kapcsán feszegettünk pár napja: elfogytak az előkészített projektek, a 2014 óta eltelt időszakban egyetlen komoly közlekedésfejlesztési projektet sem volt képes elindítani a Főváros, nincs semmi, ami épülne, vagy hamarosan kezdődne a megvalósítása.
Így hát aztán maradnak a virtuális projektek, az ígérgetés, meg az öncélú átszámozgatás, hátha pár szavazót lehet ezzel nyerni az őszre. Nagy itt a baj, ha már júliusban ennyire kifogytak az ötletekből….”
Szerző
Friss
- Lázár János tíz vállalásából kettő teljesül április 1-jére – Értik: ‘április 1-re’
- Debrecen vezetésének prioritása: az ételosztás és Bruti fellépése nem támogatandó
- ‘A rafkós külföldiek’ visszaélnek Orbán Viktor bizalmával – Emberismeretből erős 1-es!
- ‘Közmunkások jelenléte kötelezően ajánlott’ – kommentelték Orbán, a sámli és a testőrök országjárását
- Havas Henrik utánajárt, Zebra nuku, de emu van Kisorosziban
- Magyar György: a nemzetvezető viselje a felelősséget azért, hogy ilyen országot teremtett
- Rogán-válasz a gyémántos táska-sztorira: ‘…nagy bátorság egy kismamát ócsárolni!’
- Bíróság: Marine Le Pen bűnös közpénzek sikkasztásában – Ez politikai karrierje végét jelentheti, de Orbán kiállt mellette
- Ki itt a hülye? – Magánlevél a választókhoz bizonyos közügyek tárgyában
- Lázár János, a fideszes reklámfiú