Ez a nap
Kecskemét beint a MÁV-nak – A hírös városnak elege lett
Őrület, mit művel a MÁV ezzel az országgal! Egyre drágábban, egyre rosszabb minőségben végzi a dolgát, az állomásai és a vagonjai is olyanok, hogy az ember elszégyenli magát, ha vonatozásra kényszerül. Ahelyett azonban, hogy a körülményeken javítanának, a menetrendet is rombolják.
Kecskemét és Szeged önkormányzata is tiltakozik a MÁV december közepén életbe lépő új menetrendje ellen
A vasúttársaság azt tervezi, hogy más járatok kárára nem egész 20 perccel csökkenti az IC-k menetidejét Budapest és Szeged között. Egy kecskeméti egyesület petíciót indított a változtatás ellen. A petíciót már több mint 2500-an aláírták. Adta hírül az infostart.hu Ez a civilszervezet tíz képviselőt juttatott be Kecskemét közgyűlésébe az október 13-i választáson. A frakcióvezető, Lejer Zoltán elfogadhatatlannak tartja, hogy december 15-től több InterCity vonat nem áll meg a városban.
Kettő pár InterCity vonat nem áll meg Kecskeméten
A változás nemcsak a kecskemétieket érinti, akik Kecskemétről ingáznának mondjuk Budapestre, főleg a reggeli és délutáni járatokkal munkába járás végett, hanem érinti azokat a szegedieket is, akik leszállnának Kecskeméten, nem beszélve Kiskunfélegyháza és Nagykőrös állomáson fel- illetve felszálló közönségről – emelte ki. Ezért indítottuk a petíciót, hogy állítsa vissza a MÁV a korábbi, óránkénti InterCity-járatot, továbbá levélben fordulunk a polgármester asszonyhoz, hogy kezdjen tárgyalást a vasút-társasággal, valamint a minisztérium vezetőivel, hogy állítsák vissza a megszokott menetrendünket” – hangsúlyozta.
Lejer Zoltán szerint megszokták, hogy az InterCity-k óránként járnak. Most különösen a Budapestre közlekedő 7 óra 48-as járat kiesése fáj nekik.
„A MÁV indít egy gyorsvonatot, ők televonatnak hívják, 7 óra 35-kor, de ez csak Kecskemétről indul fel, viszont csak Kőbánya-Kispestig közlekedik, tehát nem éri el a belvárost egyenes vonalban a közlekedő, hanem át kell szállnia tömegközlekedésre a fővárosban. Ezek a változtatások elfogadhatatlanok
– jelentette ki. – 19 perc menetidőcsökkentéssel magyarázza a MÁV Szeged–Budapest viszonylatában a változtatást.
Nem hiszem, hogy megéri a 19 percet, hogy egy megyeszékhelyen ne álljon meg az InterCity.”
A frakcióvezető szerint a MÁV az utasok megkérdezése nélkül döntött a menetrend megváltoztatásáról. Az InfoRádió megkereste a vasúttársaságot is. Amint megérkeznek a válaszok, frissítjük a tudósítást. Fejeződik be a cikk ami eredetileg Isnfostart-on jelent meg.
Szerző
1 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Lázárék vitára bocsátották, de nagy oddssal fogadható, hogy újabb gyorsforgalmi utak válnak fizetőssé
- Dr. Kunetz Zsombor: protokoll, amely a hiánygazdaság vezérelt passzív eutanáziára kényszeríti az orvosokat
- Semjén közszolgának kedden éjjel sem jött álom a szemére és ‘benyújtott’…
- Búcsú, meghalt a világsztár
- Ha Orbán Viktor megjelenik a Magyar Tudományos Akadémián, tiltakozásul a résztvevők számottevő része elhagyja a termet
- ‘Nincs hova hátrálni’ – Élőben az Erzsébet hídról – Frissítve a rendőrség reakciójával!
- Gáspár Győző tengelyt akasztott Magyar Péterrel
- Szintet lépett az Újpest-Fradi gyűlölködés? – Ismét meggyalázták Benedek Tibor vízilabdázó emlékfalát
- A javak jellegének megváltozása
- ‘Mintha-ország’, ahol bevesszük, hogy a Louvre és a mellette álló bevásárlóközpont „rokon-helyek’
Tapsihapsi
2019.11.29 23:31 at 23:31
1.) Nem azt nevezik televonatnak, amit a cikk annak nevez.
2.) 10 éve nem volt semmilyen jegyáremelés (–> „egyre drágábban”)
3.) A MÁV nem akart változtatni az eddigi, bevált menetrenden, hanem az ITM nyomta le a torkán.