Kerítésen innen
Deák Dániel felfokozott állapotában kikotyogott egy köztudott, de fideszileg váltig tagadott tényt
Deák Dániel nem új fiú a Megafon csapatában, eddig minden megszólalása egy az egyben összecsengett a Fidesz megmondóembereinek „mondásaival”. Az óramű pontossággal működő figura vasárnap hozzá képest „bátor” bejegyzést tett közzé.
Na de, Dániel, ezért taníttattak?
Hogy mi húzta fel annyira hősünk agyát, vagy azokét, akik alkalmazzák? Hát Till Attila legutóbbi megszólalása,
(„Az a nagyon őszinte válasz, higgyétek el, hogy nincs válasz” – mondta Till Attila arra a felvetésre, hogy az a rendszer, amelynek a TV2-nél dolgozik, egylényegű volna azzal, amely a Nemzeti Filmintézet keretei között nem ad pénzt az új filmjére.”)
amit annyira gáznak tartott, hogy kimondta, amit eddig temérdek közpénzégetéssel leplezni próbaált a prop-gépezet:
„Kezd egy kicsit elegem lenni azokból az alakokból, akik rendszeresen oda csinálnak, ahol esznek.
Till Attila a TV2 műsorvezetője, de nem telik interjú anélkül, hogy ne panaszkodna erre.
Mintha kötelező lenne egy fideszes tévénél dolgozni.„
Ez már szánalmas….
„Most éppen arra panaszkodik, hogy a legújabb filmjére nem kapott állami támogatást.
Megnéztem, a most már lassan 2 hete a mozikban lévő liberális propagandafilmjére eddig összesen 8705-en voltak kíváncsiak.”
„Összehasonlításképpen:
a balliberális sajtó által agyontámadott, Petőfiről szóló Most vagy soha! című filmre csak az első héten összesen 75 ezren váltottak jegyet.”
„Kedves Tilla! Olyan forgatókönyvet kellene letenni az asztalra, amire kíváncsiak is az emberek és akkor kapsz majd rá állami támogatást. Nem pedig rinyálni kell a balliberális sajtóban!”
Köszönjük Dániel a beismerést, további jó kiborulást, mert biztosan „van még ott, ahonnan ez jött”!
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
Csak úgy….
Till Attila részben saját élményekből táplálkozó új filmje, az És mi van Tomival? éppúgy könnyed, lendületes és zavarba ejtően vicces, mint nagy sikerű előző rendezése, a Tiszta szívvel – írja közleményében a Mozinet.
Sanyi (Thuróczy Szabolcs) bábművész és alkoholbeteg. Pali (Polgár Tamás) liftszerelő és alkoholbeteg. Együtt keresik a haverjukat, Tomit, aki már több anonim alkoholista gyűlést kihagyott. Próbálnak józanok maradni, ami nem könnyű egy olyan országban, ahol az ivászat széles körben elfogadott napi gyakorlat. Sanyit öt éve a függősége miatt hagyta el a felesége és a lánya, azóta új életet kezdett és nem iszik, Palinak viszont elég egy kis lökés, hogy újra igyon. Tominak valószínűleg már ennyi se kell. A két barát Budapest utcáin versenyt fut az idővel, hogy megtalálják és megmentsék Tomit. Az És mi van Tomival? a forgalmazó ajánlója szerint a humor mellett a mai Magyarország látlelete, kordokumentum és vitaalap. Olyan hiánypótló alkotás, amely betekintést enged a függők életébe, akik fontos támaszt tudnak nyújtani egymásnak a legnehezebb percekben.
A legtöbb filmben teljesen normális, hogy mindenki iszik, és az az alkoholista, aki elveti a sulykot. Mi olyan filmet szerettünk volna készíteni, aminek van durvasága és mélysége is
– idézik Till Attilát. Thuróczy Szabolcs és Polgár Tamás mellett az És mi van Tomival? főbb szerepeiben Sodró Eliza, Fodor Annamária, Tóth Zsófia, Patkós Márton és Básti Juli láthatók, a forgatókönyvet Till Attila és Kapitány-Fövény Máté írták, a film producere Stalter Judit és Till Attila, operatőre Győri Márk, vágója Gothár Márton, zeneszerzője Keresztes Gábor.
Az És mi van Tomival? magánfinanszírozásból, a Saul fiát is jegyző Laokoon Filmgroup gyártásában készült, magyarországi forgalmazója a Mozinet. A film október 31-től látható a hazai mozikban.
Az És mi van Tomival? alkotóbrigádja ingyen dolgozott
„A magyar filmes struktúrában a szerző a film elsőszámú szóvivője. Lehetne ez a producer is, de ez a magyar hagyomány. Egy rendezőnek meg kell tanulnia meggyőzni a többieket, hogy ez jó lesz. Jó a szívességkérési képességem, de a környezetem tele van olyan emberekkel, akiknek meg a szívességadási képessége magas. Az kevés, ha jól tudsz kérni. Azt szokták mondani a rendezők, hogy ezt szerencsés esetben egyszer lehet megcsinálni, másodjára már nem biztos” – nyilatkozta Till.
Csak úgy 2.
Rákay Philip (Kálmán), tudják, a „minden idők leg…” filmjének arca kioktató bejegyzéssel jelentkezett közösségi oldalán amiatt, hogy felvetődött: a 6.000 milliónkért forgatott opusának, a Most, vagy sohának nem sok köze van 1848 valós történéseihez. Új jelzőt talált ki a „kekeckedőkre”: „mindenszarizmus balos kritikusai”. Hargitai Miklós újságíró lemodellezte az alkotó évekig tartó kutatómunkáját.
„Rákay Kálmán azt állítja,
évekig tartó kutatómunkával készült fel a Petőfi-film történetének megírására. Sikerült megszereznünk ennek a nagyon alapos kutatásnak a minden részletet feltáró dokumentumait, amelyeket most változtatás nélkül közlünk.
Rákay Kálmán: Tegyük fel hogy filmet kell készítened az 1848-as magyar forradalomról és Petőfi Sándorról. A téma adott, de nem számít a történelmi hitelesség. Az a lényeg, hogy kalandos legyen, és lehetőleg sok fiatal megnézze. Milyen szinopszist javasolnál?
ChatGPT: Az 1848-as magyar forradalomról szóló film a Petőfi Sándor által vezetett fiatal lázadók kalandjait követi, akik elszántan küzdenek a Habsburg Birodalom ellen a szabadságért és az önrendelkezésért. A történet középpontjában álló Petőfi Sándor lázadó költőként és lázadók vezéreként tűnik fel, aki költészetével és bátorságával inspirálja az embereket. Az izgalmas kalandok során a fiatal lázadók veszélyes küldetésekre vállalkoznak, akár rejtélyes titkok felfedezése, börtönből való szökés, vagy akár üldözések, csaták. A film Petőfi és társai hősiességét, áldozatkészségét és a szabadság iránti vágyukat mutatja be, miközben izgalmas és fordulatos kalandokkal tartja a nézőket a képernyő előtt.
R. K.: Mi legyen a konfliktus lényege a Habsburgokkal?
ChatGPT: A konfliktus lényege a Habsburg Birodalom képviselői és a magyar lázadók közötti nemzeti és nyelvi ellentét lenne. A Habsburgokat a hatalom megtartása és a centralizált uralom védelme motiválná, míg a magyar lázadók, köztük Petőfi Sándor, a szabadság és az önrendelkezésért folytatott harcot vívnának. A Habsburgok képviselhetnék a régi rendet és az elnyomást, míg a magyar lázadók a megújulást és a magyar nyelv, a nemzeti identitás megerősítését keresnék. A konfliktusban felmerülhetnek politikai manőverek, árulások, csaták és különféle stratégiák mindkét oldalon, ami fokozza az izgalmakat és a drámát a film során.
R. K.: Jelenjen meg valahogy a szuverenitás témája is a történetben.
ChatGPT: A szuverenitás témája fontos elem az 1848-as magyar forradalom történetében. A politikai szálak során bemutathatóak azok a törekvések, amelyek az önrendelkezés és a szabadság eléréséért folytak. Ezenkívül az egyéni karakterek is képviselhetik a szuverenitás témáját. Például Petőfi Sándor költői megnyilvánulásai és bátorsága szimbolizálhatják a magyar nép szabadságvágyát és szuverenitás iránti vágyát, míg a Habsburgok zsarnoki fellépése jelképezheti a centralizált nyugati uralom megtartását és a szuverenitás megkérdőjelezését.
Továbbiak alább:
Szerző
Friss
- Hadházy: én hülye vonattal akartam hazamenni Szekszárdra – Késő esti fagyoskodás Kelenföldön
- Orbán Trumpra várva: „…Már csak két hónap, és akkor hirtelen be fog köszönteni a hajnal…”
- Asztrológusunk már tudja, melyik 3 csillagjegynek lesz csodás karácsonya – Téged érdekel?
- Rácz András: úgy tűnik, hogy Orbán Balázs doktorija egy beosztottja gépén készült
- Nemzetek Ligája: török-magyar osztályozó – Bizakodjunk, hogy nem ez lesz az új Mohács
- Mégis lesz MikulásGyár! – Segítsen, hogy segíthessenek!
- Azt hittem, hogy a „kés, villa, olló, gyerek (és Orbán) kezébe nem való” mondás csak magyarul létezik – Napi Lendvaiság
- Fontos Fidesz-infó: ez kell a nőnek…. – Frissítve!
- A jövő már ismert, a holnap még nem – Orbán szerint a világ
- „Ide figyeljenek emberek!” – Elmarasztaló ítélet egy meg nem törtét cselekmény után