Alföldi Róbert: az Origo meg sem próbálta bizonyítani az állítását!

A karaktergyilok éles fegyver. Na jó, kis baj azért van vele: csak azokat fogja meg, akik amúgy is “megvannak”, ezért a lényege, hogy a “hívő” megerősítést nyerjen irányított meggyőződésében.

Az Alföldi-Gyurcsány “tengely” SZFE-ügyben

Szeptember elején az Origo a Hír TV nyomán azzal a hírrel állt elő, hogy

Titkos megbeszélést folytatott Gyurcsány Ferenc a Színművészeti Egyetemről (…) A megbeszélésén ott volt Karácsony Gergely és Alföldi Róbert is.

Mintha igazi hírportál lenne bármelyik is, még hozzátették:

Alföldi Róbert kérdésünkre nem válaszolt, a Facebook oldalán tett közzé egy posztot, amiben tagadja a találkozó tényét. Gyurcsány Ferenc is a  Facebook oldalán válaszolt és tagadott, ahogy Karácsony Gergely is.

<<<<<< A Városi Kurír legfrissebb hírei >>>>>>>

Sajtóper lett a dologból….

A szeptemberben közreadott és az azóta is erre hivatkozó hírek a bíróság november eleji ítélete alapján alaptalannak bizonyult, ám ez nem számít hírnek. Érdemes mindennek tudatában olvasni a fent említett orgánum-családot.

“Mai napon I. fokon elmarasztalta az eljáró bíróság az általam indított sajtóhelyreigazítás iránti perben az ORIGO hírportált, és helyreigazításra kötelezte. Az ítélet értelmében szeptember 8-án megjelent cikkükben valótlanul híresztelték, hogy

“Gyurcsány Ferenc a Színművészetiről egyeztetett Alföldi Róberttel és az egyik blokádot szervező hallgatóval”.

A hírportál meg sem próbálta bizonyítani az állítását.”

-írta közösségi oldalán a színész-rendező.

operatív törzs

3 hozzászólás

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük