Connect with us

Kerítésen innen

Bencsik András: „akik nem hajlandóak a NAT-ot tanítani, takarodjanak ki az iskolákból”

Megosztás

Indítsunk mozgalmat a NAT védelmében – mondta Bencsik András, miután beszélgetőpartnerei főhajtással ünnepeltél, hogy hajlandó volt elolvasni a 150 oldalas oktatásról szóló itinert. 

…”ne rontsa tovább a levegőt…”

Miután nyilvános lett a tanárokkal nem egyeztetett Nemzeti Alaptanterv szövege, rengetegen szólamlottak fel fejezték ki ellenvetéseiket a tartalmával kapcsolatban Sokan arcukat vállalva nyilvánítottak véleményt a közösségi oldalakon, ami ellenakcióra késztette a hívőket. Nagyon ötletesen ők is táblákat tartva tettek hűségesküz és magasztalták a Fideszt és a művet.

„itt az ideje, hogy a normális, csendes többség is fölemelje a hangját, ami pedig azokat a lázadókat illeti, akik közlik, hogy ők nem hajlandóak a NAT-ot tanítani, azoknak meg az a véleményem, hogy takarodjanak ki az iskolákból…”

-vélekedett Bencsik András.

„Aki nem hajlandó a munkáját elvégezni, aki nem tiszteli Magyarország népe többségének az akaratát, az kotródjon ki az iskolákból. Nincs helye ott, ne rontsa tovább a levegőt.”

-tromfolt rá még egyet.

Törvényellenes….

Huth Gergely rögtön odáig fajult, hogy

„a fejek politikával történő tömködésének”

címkézte azt, ha a tanár nem a NAT iránymutatását követve akar oktatni, ami ugye törvényellenes az általános- és középiskolában.

„Nem mondhatja el a tanár a politikai véleményét a tanórán a gyereknek…”

feltehetően pontosan így vélte azt is, amikor a Fidesz-potentátok, élükön Orbán Viktorral óvodákat, iskolákat végighaknizva készíttettek felvételeket magukról a választás előtt és lepték meg mikuláscsomaggal a gyanútlan kicsiket.

Gajdics Ottó nem lacafacázott…

„Ha már a politizálásnál tartunk, ezek a politikai engedetlenséget hirdető tanárok vegyék már figyelembe, hogy a mindenkori kormánynak joga van az oktatás területén is kormányozni. (…) Ha nem tetszik, menjenek retket csomózni…”

Van még kérdés? A jog mellett illene figyelembe venni a kötelességet is, ami azt jelenti, hogy olyan emberfőket kell kiművelni, akik képesek az összefüggéseket meglátni, kérdezni, kételkedni, vitatkozni és tovább látni az orránál.

„Az egész iskola egy nagy biznisz volt…”

„Horn Gáborék és társaik megírták többszáz millió forintért a tanácsokat a Nemzeti Alaptantervhez, utána magáncégek kidolgozták, utána Kuncze Gábor testvére legyártotta hozzá a könyveket, az egész iskola egy nagy biznisz volt. Mindenből ők szakítottak”

Bencsik érdemben hozzátette:

„Nem volt fontos tanulni, ahol lehetett eltörölték az érdemjegyeket…”

Pedig mennyire előremutató az, ha egy lassabban érő kisgyerek rögtön az első héten bekap pár egyest, mint az, ha a tanár beszélget vele, együtt kitalálják, hogy miként tudnak jól dolgozni és félévben kiemelve a kis srác erősségeit hívja fel a figyelmét arra, amiben fejlődnie kell, ugye Bencsik úr?

„Megszületett valami, ami ezt az egyetemes romlást meg fogja állítani… Ez fantasztikus!”

-foglalta össze Bencsik András a NAT lényegét és szinte már látom, ahogy dübörög a határkerítés felé -menekültek híján- az egyetemes romlás, de az önkéntes rendőrnők felsorakoznak maguk elé tartva a NAT egy-egy bőrbe kötött példányát és megállítják a ránk rontót.

„Akik most hőbörögnek a NAT ellen, azok mind annak a kontraszelektív pedagógusképzésnek az eredményei, amelyet éppen Magyar Bálinték vezettek be ebben az országban, hogy nem az egy pedagógusnak, aki azt hivatásának tekinti, hanem az, aki már máshová nem jó.”

-fejtette meg a titkot Gajdics Ottó.

„Milyen alapon valósítja meg magát egy tanár az iskolában, az osztályteremben?”

Az adás itt teljes egészében látható-hallható.

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük