Budapesti hétköznapok
BKK: egy gomb kiiktatása 1,4 millió forint – A cég, ami kiiktat: T-Systems – Aki fizeti: mi mindannyian!
Az a faramuci helyzet állt elő, -mondhatni hungarikum, végre valamiben tényleg világelsők vagyunk!- hogy jegyet lehet váltani a reptéri buszra, mely járat tavasszal megszűnt. A BKK automatái vadul szedik a pénzt a gyanútlan utazni vágyóktól.
Egy jegy ára: 900.- forint, de járat az nincs!
“A koronavírus miatt lecsökkent a Liszt Ferenc repülőtér forgalma, ehhez igazodva
április 1. óta nem közlekedik a 100E jelzésű járat, ami közvetlen kapcsolatot teremt a Deák Ferenc tér és a repülőtér között.
A járat egyedi díjszabással közlekedik, csak repülőtéri vonaljeggyel vehető igénybe, melynek darabja 900 forint.
Bár a 100E lassan fél éve nem közlekedik, a 900 forintos repülőtéri vonaljegy továbbra is megvásárolható a BKK jegyautomatáiból és mobiljegy alkalmazásából anélkül, hogy az utasokat megfelelően tájékoztatnák arról, hogy a járat, amire a jegyet veszik, nem is közlekedik.”
-írta a Közlekedő Tömeg facebook oldal.
A BKK lépett és lassanként orvosolja a helyzetet… és itt jön a bizonyos „gombeltávolítási díj”
A BKK oldalán ez olvasható:
„A Közlekedő Tömeg Egyesület közösségi oldalán megjelent bejegyzés után a Budapesti Közlekedési Központ
azonnal felvette a kapcsolatot az automatákat üzemeltető T-Systemsszel, ugyanis a BKK a jelenleg működő jegyértékesítő automaták 2013-ban megkötött szerződése szerint nem tud közvetlenül, saját jogosultsággal termékeket módosítani a készülékekben.
Azaz, nem rendelkezik megfelelő szintű, közvetlen hozzáféréssel az automatákat irányító rendszerhez.
A szolgáltató a hét évvel ezelőtt kötött egyezmény alapján 1,4 millió forintos árajánlatot adott a gombok kiiktatására, így a Repülőtéri és a hajó jegy vásárlására szolgáló funkciók deaktiválásáért 2,8 millió forintot fizet a BKK. A gombok visszaállítása várhatóan hasonló költséget emészthet fel.”
Nem érzik a problémát…..?
„A Budapesti Közlekedési Központ számos lépést tett annak érdekében, hogy megelőzze a Repülőtéri járatra való jegyvásárlást. Ennek legfontosabb részeként módosíttatta az automaták szoftverét, amelyből már nem vásárolható meg a Repülőtéri járatra szóló termék. Emellett a Mobiljegy applikációban is megszűnt a jegy értékesítése. A hajókra szóló jegyek inaktiválása jövő héten történhet meg. A közlekedésszervező társaság elismeri a felelősségét, és ismételten köszöni a Közlekedő Tömeg észrevételét.
A fel nem használt Repülőtéri vonaljegyek eladásából származó bevételt jótékony célra fordítja, illetve díjmentesen visszatéríti az ügyfelei részére.”
A VEKE közösségi oldalán kérdez…..
„Na ki is kötötte azt a 2013-as szerződést, ami miatt minden kis módosításért milliókat kell fizetni a T-systemsnek? Úgy van, Vitézy Dávid volt.
Köszönjük az adófizetők nevében!
A T-systemstől pedig elvárnánk, hogy ezt a pofátlan lenyúlós, végtelenül tisztességtelen szerződést a saját kezdeményezésükre módosítsák. De azonnal.
A 2,8 milliót pedig lehet visszafizetni szépen a kasszába. Vajon mennyi pénzt tettek el eddig tisztességtelenül? Elképesztő, amit a BKK művel amúgy, ha van egy ennyire előnytelen szerződés, miért nem léptek. Ez bizony vezetői felelősség ott is.”
Szerző
Friss
- Barátsághoroszkóp, itt és most
- Hull a hó és ez most (állítólag) nem érte váratlanul az illetékeseket – Mit jósol mára Pártai Lucia + orvosmeteorológia
- A Millenáris könyvfesztivál-mentes övezetté vált: 2025-ben nem engedi be az eseményt
- Juszt László heti matekja: az aktuális kormányadósság főszáma cirka 150.000.000 Euro
- 70.- forint/magyar kopf – Krausz Gábor segítséget kér
- Emberek, Orwell az 1984-et figyelmeztetésnek szánta, nem forgatókönyvnek
- Lebukott a hárommilliárdos számlagyár
- Orbán Viktor: Nem elég már oldalvizezni
- Elfüstölt egy villamos – Óriási közlekedési káosz Budapesten
- Orbán és Matolcsy, „két férfi egyeset”