Tuti jel arra, hogy kampec Magyarországon a covidnak! – Győrfi Pál nagykövetnek állt!
Megosztás
Győrfi Pál, aki a kenyerét azzal keresi, hogy az Országos Mentőszolgálat szóvivője, nem először bizonyítja, hogy komolyan gondolja a többlábon állás filozófiáját. Na nem úgy, ahogy a miniszterelnök lánya, Ő valóban nevét-arcát adja családja biztos megélhetésért.
Győrfi Pál, aki a kenyerét azzal keresi, hogy az Országos Mentőszolgálat szóvivője, nem először bizonyítja, hogy komolyan gondolja a többlábon állás filozófiáját. Na nem úgy, ahogy a miniszterelnök lánya, Ő valóban nevét-arcát adja családja biztos megélhetésért.
A próbálkozások sora
És Győrfi Pál nemcsak beszél, cselekszik is. Már, ami a saját egészségmegőrzését illeti. 2018-ban egy teljes testet feltérképező MR vizsgálaton esett át. Erről ő maga számolt be közösségi oldalán. A szóvivőnél vélhetően mindent rendben találtak, ezt bizonyítja a széles mosoly, amellyel elégedetten pózol a képen.
Sokan megszívlelnék a tanácsát és követnék is Győrfi Pál példáját, ám nem tehetik. A szóvivő bejegyzésében szereplő magánszolgáltatónál ugyanis csaknem 120 ezer forintba kerül az említett vizsgálat.
Azoknak, akik tb-alapon akarnának – még egészségesen – szűrővizsgálatra menni, bizony jókora türelemre van szükségük. A nem sürgősségi diagnosztikai vizsgálatokra ugyanis akár hónapokat is várni kell, ráadásul a mentők „arca” által igénybe vett teljes testre kiterjedő MR-t a közkórházakban nem végeznek, legalábbis nem találni erről információt.
Nemrégiben egy balatoni szállodáról áradozott az OMSZ kommunikációs vezetője. A mediavalogatott.hu oldalon így fogalmazott:
„Kitűnőre vizsgázott…, mind szolgáltatásban, mind gasztronómiában, mind biztonságban – mosolyog – annak ellenére, hogy családbarát a szálloda, végig úgy éreztem, hogy ide egyszer el kell jönnünk kettesben a feleségemmel is egy kis kikapcsolódásra és ráadásul nem csak nyáron, hanem akár még most tavasszal vagy az őszi szezonban is.”
Győrfi Pál már nem a mentők „arca”? – A szóvivő megosztó posztot osztott
Van máááásik!
Még mondja valaki, hogy a Covid-19-nek nincs meglovagolható oldala! Egy magyar vállalkozás úgy döntött, hogy szakmájukban “jó nevek” részvételével végig haknizza az ország településeit és “ismeretterjeszt”. No nem csupa szívjóságból, hisz valamiből meg kell élni! A RebekArt nevű cég ajánlotta ki 2020-ban
Győrfi Pál egyórás előadását a Barátok Közt egykori színésze, R. Kárpáti Péter műsorvezetésével 290 ezer forint plusz áfába, vagyis 368 ezer 300 forintba kerül.
A múlt után a jelen….
„Olyan márkanagykövetet kerestünk, akinek a neve egyet jelent a hitelességgel, aki az élet számos területén aktív, legyen szó a munkáról, a családról, a testmozgásról, ugyanazokkal a hétköznapi kihívásokkal néz szembe, mint mi magunk is. Győrfi Pál pontosan ilyen, éppen ezért hatalmas öröm, hogy elvállalta a felkérést. Kampányunkban életének eddig kevésbé ismert pillanatait is megmutatja, láthatjuk családja körében palacsintasütés közben vagy ahogy kocsit mos, és nagyon aktív és elfoglalt napjait a mi italaink kísérik végig.”
– mondta el Ruskó Zoltán a DeLaVie és a Fizzy márkaigazgatója.
„Évek óta ismerem és fogyasztom a Swiss Laboratory termékeit, így különösen örültem ennek a felkérésnek. Az életemnek eddig is része volt a szereplés, most azonban más formában is találkozhatnak velem, hiszen a tévé és online felületek mellett a boltokban is ott leszek életnagyságban. Furcsa lesz megélni, hogy bevásárlás közben saját magammal nézek szembe.”
– tette hozzá Győrfi Pál, a DeLaVie és a Fizzy új márkanagykövete. (Forrás)
Szöllősyné Dinnyés Ilona
2021.05.16 08:24 at 08:24
Menne el a vidéki cigány kolóniákba, ahogy abdszolut oltásellenesek, tisztelet a kivételnek.
Pingback: Szlávik János is másodállású 'szendvicsember' lett - van az a pénz, vagy..... - Városi Kurír