Kerítésen innen
Jön a jó öreg szendvicsemberek kora? A posta nem terjeszt tovább „címzetlen reklámkiadványt”
Tessen mondani! Hol képzik ezentúl a szendvicsemberek tömegét? Az a helyzet, hogy nagy szükség lesz rájuk, no meg a táblakészítő kisiparosokra is, hiszen a Magyar Posta júliustól nem csak a napilapok kézbesítését szünteti meg (mondván, hogy nem éri meg), de az úgynevezett a címzetlen reklámkiadványokét is.

Tessen mondani! Hol képzik ezentúl az 1933-körül közismert szendvicsemberek tömegét? Az a helyzet, hogy nagy szükség lesz rájuk, no meg a táblakészítő kisiparosokra is, hiszen a Magyar Posta júliustól nem csak a napilapok kézbesítését szünteti meg (mondván, hogy nem éri meg), de az úgynevezett a címzetlen reklámkiadványokét is.

Vagyis a politikai szórólapokat és a kampányújságokat
Kicsit elbénázták NER-ék a dolgot, sokkal frappánsabb megoldás lett volna, ha csak 2022 elején hozzák a nép tudtára az újítást, hiszen így maradt idejük az ellenzéki pártoknak arra, hogy ötleteljenek, miként terjesztik majd programjukat, mondandójukat a remény béli választóik felé.
„Lassan készülhetünk arra, hogy szendvicsemberekkel kell kampányolnunk!
Egy friss hír szerint a Magyar Posta júliustól nem csak a napilapok kézbesítését szünteti meg (mondván, hogy nem éri meg), de az úgynevezett a címzetlen reklámkiadványokat sem szállítja ki.
Ezek általában reklámok, termékkatalógusok, ingyenes hirdetési újságok, de természetesen ebbe a termékkategóriába esik a politikai szórólap vagy kampányújság is.
Ez a látszólag üzleti döntés nekünk, az ellenzéknek valójában azt jelenti,
hogy még akkor sem tudnánk eljuttatni az üzeneteinket minden postaládába, ha fizetnénk érte (mert véletlenül lenne rá pénzünk), maga a szolgáltatás szűnik meg.”
„Persze, a kormányt mindez nem érinti,
a teljes lakcímnyilvántartás birtokában névre szólóan küldheti – az adófizetők pénzéből – a propagandaanyagot mindenkinek.
A szendvicsember ez esetben csak félig vicc:
ha bármit el akarunk érni 2022-ben, rengeteg aktív, tenni akaró emberre lesz szükségünk, hogy kiegyenlítsük az anyagiak hiányából és az ehhez hasonló, adminisztratív intézkedésekből származó hátrányunkat!” – írta Hadházy Ákos független képviselő közösségi oldalán.
Jegyzem meg….
A minap jött a hír, hogy
ingyenes újságokkal veszi be a Mediaworks a Fidesz által elbukott városokat. Szombathelytől Miskolcig több százezer példányban fogják nyomni a Fideszhez közelálló, bulvárba csomagolt propagandát a választást megelőző évben.
Mészáros-féle “City”
Heteken belül országosan több százezer példányban landolnak a postaládákban a Mediaworks Zrt. hetilapjai azokban a nagyvárosokban, ahol Fidesz veszített a 2019-es önkormányzati választáson.
A “City” nevű lapcsalád indítása arra utal, a kormánypárt a 2022-es országgyűlési választás előtt egy évvel nem tartja elégségesnek, hogy a propaganda csak a Mediaworks megyei fizetős lapjaiban jelenjen meg, a nyomtatott sajtótermékekben is biztosra megy, közvetlen elérést akar az ellenzéki szavazókhoz.
Az ingyenes színes újság Tatabányán, Hódmezővásárhelyen, Szombathelyen, Szekszárdon, Salgótarjánban, Egerben, Miskolcon, Pécsett, Dunaújvárosban, Nagykanizsán jelenik meg. Információink szerint a 24 oldalas hetilapot három részre tagolják a tartalom szempontjából:
- egyharmada helyi Fidesz-barát, ellenzéket ekéző, lejárató szövegekből,
- egyharmada központilag gyártott bulvártartalomból,
- egyharmada reklámokból áll majd.
A pénz bizonyára nem lesz akadály, ha a fideszes médiát összekötő óriáscégnél a 2019-es évi 1,4 milliárd veszteség ellenére elindítják több százezer példányos ingyenes propaganda lapcsaládot.
illusztráció: V.K.
Szerző
További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.
1 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Nagy úr, ha ‘a kiskocsma mindig is a falu lelke’, akkor az italbolt micsoda és miért támogatandóbb, mint az orvosi rendelő, az iskola és a ‘kultúr’?
- ‘Chanel és Dior ruhákat, Bulgari vagy Cartier ékszereket úgy lehet bérelni a jelmezkölcsönzőből, mint egy Superman vagy unikornis-gúnyát’?
- Juszt László kérdései ‘a szeretett vezérhez’ a pénteki igehirdetésen – Ez a mostani ellenkampány már a beindult öregkori szenilitás jele?
- Trump alfelében, avagy jó kis „deal”-eket kötünk mi majd Amerikával
- Ha OTP-s, nem az Ön készülékében van a hiba – Leállt a bank szolgáltatása – Frissítve!
- Ég a tiszaújvárosi gyógyfürdő tetőszerkezete – videó a helyszínről
- Gulyás -vagy irányított kormány- összeesküvés-elmélete: szándékosan fertőzték meg a magyar marhaállományt a száj- és körömfájás vírussal?
- Rétvári: a TISZA ‘fotókon látható tömeg sosem akkora, mint amekkorának látszik’ – Megmutatta, Ő mit tud összehozni…
- A telekommunikációs szolgáltatók igyekeznek vörös szőnyeget teríteni Orbán Viktor 2026-os győzelme elé
- 83 éves korában szabadul Gyárfás Tamás – Jogerős ítélet született
Marta Brash
2021.03.10 23:04 at 23:04
Nem! Mar nagyon regen mondom, hogy a ropcedulake az ido! persze, ez is penzbe kerul, mert a papir, a nyomda- vagy a masolokoltseg, az mindenkeppen felmerul, de ha valaki telepakolja az autojat es elindul egy bizonyos – az ellenzeki partokkal kozosen leegyeztetett utvonalon, hogy ne szorjak meg ketszer ugyanazt a telepulest – utvonalon, es minden telepulesnel a falun vegigmenve kiszorjak a roplapokat, az meg mindig jobb lenne, mint a semmi. Es erre kellene, hogy penz legyen, mert allami feluleten szinte sehol sem hirdethetnek, utcai falfelulet alig van, talan maganhazak kertjeben lehetne kitenni hirdetest, de ez a fideszes rombolo aktivistak miatt nem javasolt (akik nem tisztelnek a magantulajdont es a keritesen at is rongalnak a hirdetest), allami tevebe, radioba ugysem helyezhetnek el hirdetest, az internet pedig pont az idos, videken elo emberekhez nem jutna el. Lenyeges lenne, hogy utos szoveg legyen rajta, NAGYBETUKKEL, jol olvashatoan szedve, hogy az idos emberek szemuveg nelkul is jol olvashassak. Ha ez bevalt az I es II. vilaghaboruban, (meg maskor is) most is ezt kell hasznalni – egyszeruen nincs mas modjuk nepszerusiteni az ellenzeki osszefogast!