A történet megdöbbentő. 2019 Magyarországán nem elnézést kér egy MÁV alkalmazott, mert nem csatolták a vagonhoz a kocsit, amire egy család jegyet váltott, hanem kioktatja a fizető utast, hogy ez miért természetes.
A történet szombaton esett meg a Budapestről Kisvárdára utazott volna a bejegyzés írójának felesége és sógornője három kiskorú gyerekükkel. Amikor a vonat beérkezett az állomásra, kiderült, hogy az a vagon, ahová az előre megváltott helyjegyük szól nem létezik. Miután a kalauzhoz fordultak, hogy mi történhetett, az szenvtelenül közölte, hogy csak külön-külön tud ülőhelyet biztosítani nekik.
Azt is elmondta, hogy ezzel nincs semmi gond, hiszen a MÁV szabályzata szerint ez említésre sem méltó.
Nem csak ők jártak pórul,
sorstársuk volt egy két éves gyerekkel utazó hölgy is, akinek ugyanezt ajánlotta a rendkívül empatikus alkalmazott. Egy teljes vagonnyi ember kapta a fenti választ.
Az utazást a folyosón állva töltötték el, mert e mi szabályzatunkba nem fér bele, hogy kiskorúak felügyelet nélkül utazzanak 280 kilométert.
Félreértés ne essék, nem az a megoldás, ha a kalauzt kirúgják és mint aki jól végezte dolgát, mindent ott folytatnak a cégnél, ahol abbamaradt. Ahhoz, hogy közelítsünk Európához, fejben kell elkezdeni a melót.
Újra „hív a vasút, vár a MÁV"! - már, ha szuper képességgel rendelkezel!