Na de Kósa úr, Lajos! Nem ismeri a link ember és a sánta kutyus esetét?
Megosztás
Kósa Lajos dagadó mellel jelentette közösségi oldalán, hogy „Debrecen ismét villantott egyet”, mely mondás azt jelenti a felületes szemlélőnek, aki nem nézi, hogy ki mondta, hogy a város vezetői kiemelkedő képességeinek köszönhetően valami olyat tett, hogy csak na. Aki hitt Kósának, azt nagyon lefogja lombozni a hír: kamu az egész. Az Ön, meg az Ön, vagyis a köz pénzéből szédítik a városlakókat! Ismét!
Kósa Lajos dagadó mellel jelentette közösségi oldalán, hogy „Debrecen ismét villantott egyet”, mely mondás azt jelenti a felületes szemlélőnek, aki nem nézi, hogy ki mondta, hogy a város vezetői kiemelkedő képességeinek köszönhetően valami olyat tett, hogy csak na. Aki hitt Kósának, azt nagyon lefogja lombozni a hír: kamu az egész. Az Ön, meg az Ön, vagyis a köz pénzéből szédítik a városlakókat! Ismét!
Szépen, sorban….
Kósa Lajos közösségi oldalán pénteken jelent meg a szocializmus éveit idéző sikerjelentés arról, hogy
„Debrecen ismét villantott egyet. Papp László polgármesterünk ma leszerződhetett arra, hogy hamarosan egy tucat elektromos motorú autóbusz áll be a tömegközlekedésünkbe.
Mindez a környezetünk védelme érdekében, a debreceni emberek javára és kényelmére! Lehet utánunk csinálni! Hajrá Cívisváros!”
„A pandémia okozta válság ellenére jól halad a Klíma- és természetvédelmi akcióterv, valamint annak kiemelt pontja, a Zöld busz program megvalósítása – mondta az Innovációs és Technológiai Minisztérium körforgásos gazdaság fejlesztéséért, energia- és klímapolitikáért felelős államtitkára Kaposváron pénteken. Steiner Attila a program kaposvári tapasztalatairól tartott sajtótájékoztatón hangsúlyozta: Magyarország vállalta, hogy 2050-re klímasemleges országgá válik. E cél elérésében fontos lépés a közlekedésből eredő szén-dioxid kibocsátás csökkentése, amely ma az ország emissziójának 20 százalékáért felelős.
A kormány 36 milliárd forintot fordít a Zöld busz programra a következő években, biztosítva, hogy a környezetvédelmi szempontoknak leginkább megfelelő, elektromos hajtású járművek kerüljenek forgalomba a helyi közösségi közlekedésben.”
Hát így lesz jobb levegő, korszerűbb közlekedés Debrecenben, ami nagyon jó, de semmi köze a buszbeszerzésnek Debrecen vezetői képességeihez, sokkal inkább a pártállásukhoz. Még ez sem égbekiáltó ciki, remélhetőleg máshol is elérhető lesz a lehetőség. A gáz az, ahogy Kósa Lajos, Hajdú-Bihar megye 1. számú választókerületének fideszes képviselője, országgyűlési képviselő, a Magyar Olimpiai Bizottság tagja, a MOKSZ elnöke linkelt.
Volt kitől tanulnia!
“Bőgjenek hát a motorok! Gratulálok Hajdúnánásnak és képviselőjének, Tiba Istvánnak.”
– így reagált Orbán Viktor egy éve Facebook-oldalán a 65 milliárd forintból épülő MotoGP-pályához. Arról már hallottunk, hogy Kósa Lajos motorkedvelő. A “nagy vas” iránti érzelmeit kiélendő, közösségi oldalán jelezte, hogy Debrecen nem csak bevállalná az atlétikai vb megrendezését is, de a motoGP-futam is kedvére van.
Az új NER-dili az autó- és motorversenyzés - A köznek 110.000 milliójába fáj, cirka 11.000.-/fő! Hány fős is az Ön családja?
Orbán: Bőgjenek hát a motorok! - mit neki 65.000 millió, a lényeg a "bőgés"!