Connect with us

Bulvár

Nagy István agrárminiszter elfelejtette, hogy melyik párt közszolgája és szót fogad Magyar Péternek?

Nagy István agrárminiszter elfelejtette, hogy melyik párt közszolgája és szót fogad Magyar Péternek?
Megosztás

A minap hagyta el Magyar Péter száját a következő mondat: „Szerezzenek munkát, próbálják ki magukat a privátszférában 2026 után”. A címzettek azok a Budapesten győztes ellenzéki képviselők voltak, akik jelezték, hogy újraindulnak a következő választáson és a továbbiakban nyitottak lennének a Tisza Párttal a koordinációra, sőt szükségesnek is tartanák azt a kormányváltás szempontjából.

Hogy jön a szezon a fazonhoz?

A fenti idézet azért jutott eszünkbe, mert a 444.hu tátalált egy klipet a TikTokon, ami arról árulkodik, hogy influenszernek állt Nagy István agrárminiszter és mindenféle megjelölés nélkül reklámozta a Balázs Kicks-tulaj Pachert Balázs és a Szentkirályi vezér Balogh Levente közös üdítőitalát, a Zordot. Mi másért tenné ezt, mint puhatolózás okán, hátha….

@nagy.istvn67A magyar termék mindig jobb…♬ original sound – Nagy István67

„A Prime-ról nem kell sokat beszélnem, hiszen azt ismerjük, piacon van régóta. Viszont itt a magyar fejlesztés, ami legalább ugyanolyan jó, sőt, szerintem jobb is, mert cukormentes verziója van. Próbáljátok ki ezt is, és legyetek büszkék arra, hogy Magyarországon képesek vagyunk ilyet előállítani”

– állította a miniszter az üdítőről, amit nyáron dobott piacra a páros az amerikai Prime megfizethetőbb vetélytársaként. Arról nem esik egy szó sem, hogy mivel vették rá a készító-forgalmazók a pr-klipre. Balogh és Pachert korábban az RTL Cápák között című üzleti show-műsorában találkozott egymással, de

a fiatal üzletember akkor visszautasította, hogy 200 millió forintos befektetéssel beengedje Baloghot a vállalkozásába.

<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>

990.- – az ostobának is megéri!

Június elején dobták piacra a Zordot és az MC Istivel készült anyag elején Balázs elárulta, hogy már az első héten több mint 10 000 darab (!) fogyott a termékből. Ez tesók között annyit tesz, hogy

a termék 990 forintos fogyasztói árával számolva egyetlen hét alatt 9,9 millió forintos árbevételt realizált Balogh Levente és Pachert Balázs közös biznisze

-írta akkor a Pénzcentrum megemlítve, hogy úgy látszik, nem sok kreativitás szorult a magyar influenszerekbe, amikor azon gondolkodnak, milyen bizniszbe vágjanak, ha már nem elég a „hagyományos” infuenszer-marketingből származó bevételük. Egyre többen rukkolnak elő ugyanis a zseniális ötlettel: energiaitalt, üdítőitalt dobnak piacra.

  • Emlékezzünk vissza, anno Zsozéatya indította a sort az Nber energiaitallal,
  • de van már italmárka-biznisze (ZENERGEE néven) Dopeman-nek is.
  • Az egyik legismertebb magyar influenszer, Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját. A Sparkly néven fémjelzett ital 3 ízben kapható. Ton picit lejjebb ment árazásban, nála 2940 forintba kerül egy hatos pack, azaz palackonként 490 forint a fogyasztói ár.

A Pénzcentrum nyáron írt arról, hogy piacra dobta közös üdítőitalmárkáját a duó, akik 990 forintért árulják. A Zordot viszonylag kevés helyen, csak néhány webshopban, illetve természetesen Pachert Balázs sneakerboltjában lehet megkapni, ahol Szijjártó Péter külügyminiszter is előszeretettel vásárol.

Szerző