Bulvár
Nagy István agrárminiszter elfelejtette, hogy melyik párt közszolgája és szót fogad Magyar Péternek?
A minap hagyta el Magyar Péter száját a következő mondat: „Szerezzenek munkát, próbálják ki magukat a privátszférában 2026 után”. A címzettek azok a Budapesten győztes ellenzéki képviselők voltak, akik jelezték, hogy újraindulnak a következő választáson és a továbbiakban nyitottak lennének a Tisza Párttal a koordinációra, sőt szükségesnek is tartanák azt a kormányváltás szempontjából.
Hogy jön a szezon a fazonhoz?
A fenti idézet azért jutott eszünkbe, mert a 444.hu tátalált egy klipet a TikTokon, ami arról árulkodik, hogy influenszernek állt Nagy István agrárminiszter és mindenféle megjelölés nélkül reklámozta a Balázs Kicks-tulaj Pachert Balázs és a Szentkirályi vezér Balogh Levente közös üdítőitalát, a Zordot. Mi másért tenné ezt, mint puhatolózás okán, hátha….
@nagy.istvn67A magyar termék mindig jobb…♬ original sound – Nagy István67
„A Prime-ról nem kell sokat beszélnem, hiszen azt ismerjük, piacon van régóta. Viszont itt a magyar fejlesztés, ami legalább ugyanolyan jó, sőt, szerintem jobb is, mert cukormentes verziója van. Próbáljátok ki ezt is, és legyetek büszkék arra, hogy Magyarországon képesek vagyunk ilyet előállítani”
– állította a miniszter az üdítőről, amit nyáron dobott piacra a páros az amerikai Prime megfizethetőbb vetélytársaként. Arról nem esik egy szó sem, hogy mivel vették rá a készító-forgalmazók a pr-klipre. Balogh és Pachert korábban az RTL Cápák között című üzleti show-műsorában találkozott egymással, de
a fiatal üzletember akkor visszautasította, hogy 200 millió forintos befektetéssel beengedje Baloghot a vállalkozásába.
<<< Olvassa cikkeinket a Facebookon és a Google hírei között is! >>>
990.- – az ostobának is megéri!
Június elején dobták piacra a Zordot és az MC Istivel készült anyag elején Balázs elárulta, hogy már az első héten több mint 10 000 darab (!) fogyott a termékből. Ez tesók között annyit tesz, hogy
a termék 990 forintos fogyasztói árával számolva egyetlen hét alatt 9,9 millió forintos árbevételt realizált Balogh Levente és Pachert Balázs közös biznisze
-írta akkor a Pénzcentrum megemlítve, hogy úgy látszik, nem sok kreativitás szorult a magyar influenszerekbe, amikor azon gondolkodnak, milyen bizniszbe vágjanak, ha már nem elég a „hagyományos” infuenszer-marketingből származó bevételük. Egyre többen rukkolnak elő ugyanis a zseniális ötlettel: energiaitalt, üdítőitalt dobnak piacra.
- Emlékezzünk vissza, anno Zsozéatya indította a sort az Nber energiaitallal,
- de van már italmárka-biznisze (ZENERGEE néven) Dopeman-nek is.
- Az egyik legismertebb magyar influenszer, Whisper Ton is beáll a sorba, és piacra dobja saját italmárkáját. A Sparkly néven fémjelzett ital 3 ízben kapható. Ton picit lejjebb ment árazásban, nála 2940 forintba kerül egy hatos pack, azaz palackonként 490 forint a fogyasztói ár.
A Pénzcentrum nyáron írt arról, hogy piacra dobta közös üdítőitalmárkáját a duó, akik 990 forintért árulják. A Zordot viszonylag kevés helyen, csak néhány webshopban, illetve természetesen Pachert Balázs sneakerboltjában lehet megkapni, ahol Szijjártó Péter külügyminiszter is előszeretettel vásárol.
Szerző
Friss
- Magyarnak lenni
- Orbánék újabb színházjegyet ragaszthatnak a brigádnaplóba
- Horoszkóp az ezüst-hétvégére – Ne tömörülj fontatlan cuccokért a boltokban, inkább érezd jól magad!
- Kunetz doktor: Cser Ágnes megélhetési szakszervezeti vezető fizetni fog
- Pottyondy Edina (párt)állami kitüntetése: kívül tágasabb….
- Pártai Lucia temeti a főzőműsorokat
- Lopakodó legyaloglás? – Juszt László, a bíróságok elfoglalásának anatómiájáról
- Mező Gábor frissensült „ismeretterjesztői Tőkéczki László-díjas” csütörtöki terjesztése, szigorúan ismeretileg…
- Trump: van egy elképesztő tervem, de ha elmondanám…. és nem mondta el
- Ön szerint hányan nem szavazzák meg, hogy brutálisan megemeljék a frakciók támogatását?