Jó hír érkezett a mostanában leginkább magánéleti ügyeivel magáról hallató Weis Fanni háza tájáról. Fanni elvállalta hogy a MINE a legújabb sportruházati cég reklámarcként pózoljon a kamerák előtt. Ami a kamerák mögött vár az új cégre az persze egészen más, sokkal sötétebb világ.
Use your ← → (arrow) keys to browse
Megosztás
Nem lesz könnyű
Csak bízni tudunk benne, hogy a sok kétséget támasztó Mészáros Lőrinc-féle sportruházati márka hirtelen tarolása után egy biztos ízléssel és minőségben piacra érkező új márkához adja az arcát a modell. Nem az a kérdés ugyanis, hogy a két márka meg akar-e vívni a piacon, hanem, hogy meg kell. Ez a versen ugyan nem olyan, mint a Hegylakóké, amiben, mint tudjuk csak egy maradhat, de tény, hogy itt bizony pénzben mérik a győzelmet. A kormányzati hátszél kérdése pedig senki számára nem lehet kétséges.
A sportszermárkák piaca a XXI. századra majdnem olyan öldöklő lett, mint a fegyver- és a gyógyszer kereskedelem, vagy maga a teljes szépségipar. Felkötheti tehát a fehérneműjét, különösen egy ilyen, a valódi szabadpiacot kiirtó gazdaságpolitikájú országban egy új márka, ha az őt megillető helyre tör.
Ebben a versenyben ugyanis tesznek az ezüstéremre.