Kerítésen innen
Guller Zoltán MTÜ vezérigazgató: …visszatérünk……
Rendhagyó turisztikai kampányfilmet készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), azt hangsúlyozva, vigyázzunk egymásra, és közösen sikerül majd megbirkózni a nehéz helyzettel.
Közpénzből a közért…(is!)
Az MTÜ hétfőn az MTI-hez eljuttatott tájékoztatójában azt írta: a filmben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi médiában is. Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy
„senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikeresen fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé”
Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség
a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak – válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.
Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon
– emelték ki, hozzátéve:
„most azonban az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra”.
A közleményben idézik Guller Zoltánt, az MTÜ vezérigazgatóját, aki azt mondta:
„februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, (…) mindenki induljon el és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni”.
Guller Zoltán kiemelte, a mostani kampányuk
„ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban”
Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség
a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak
– válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.
Ahogy túljutottunk a tetőponton, intenzív kampányokba kezdünk majd. Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon, mi minden segítséget meg fogunk adni ehhez.
Szerző
Friss
- Saját logós titokzokni, naptej, úszógumi, CPAC – A kapocs köztük az Alapjogokért Központ és a pénzforrás
- Nagy Mártonék benézték -félreértették?- Brüsszel jelzését: nem lezárják, csak átmenetileg szüneteltetik az eljárást Magyarországgal szemben
- LMBTI és Magyaroroszág, az EU szemszögéből
- Véget ért a tízperces leállás Budapesten
- Az Origo-tól távozó újságíró: ‘…baloldali és liberális „jóakaróimnak” üzenem, hogy egy percre sem dőlhetnek hátra…’
- Magyar halállista élén Orbán Viktor – Ítélet
- Pikó András: ‘Vitályos Eszter, a zsírra szállt por nagy szakértője saját városa ellen uszít’
- Ön hallott mostanság Orbántól az uniós bírságról, ami mára 463 millió euróra, azaz 187 milliárd forintra duzzadt? – Juszt László heti kérdései…
- Közlöny van róla: Orbán-szignós rendelet tiltja a szivárványos zászlót az állami intézmények épületein
- Így hat rád a kánikula a csillagjegyed szerint – ‘túlélési útmutatóval’ fűszerezve