Dr. Homolya Róbert, a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. vezérigazgatója biztosan nem a Verseny utcában lakik és arra is a nyakamat teszem, hogy nem utazott még az általa vezetett cég InterCity-vonatokat pótló buszával és még csak hírből sem ismeri azt, hogy milyen lehet esőben, bőrig ázva várni az utcán, – nem fedett váróban – hogy beálljon a várva várt jármű és ázottan-büdösen, de legalább meg lehessen kezdeni az buszozást a vonatig.

2019. Magyarország, Európa közepe, a turisztikában “kimagaslóan teljesítő” Budapest

Az index.hu írt arról, hogy A Budapest–Hatvan-vasútvonal felújítása idén február 4-én lépett új szakaszba, a vonal egyik részén ugyanis mindkét sínpárt elbontják, így a vonatok egy vágányon sem tudnak közlekedni. Az utasok eljutását az átépítési szakaszokon vonatpótló buszokkal biztosítja a MÁV, az InterCity-vonatokat pótló buszok a Keleti pályaudvar mellől, a Verseny utcából indulnak. Egy ott lakó így számolt be a mindennapjaikról:

A hatvani IC-pótló buszok itteni végállomását nagyon praktikusan a Verseny utcába telepítették, ahol naponta sokszor 7-8 busz is várja az utasokat, természetesen járó motorral. Most nyilván a fűtés miatt, nyáron meg majd a hűtés miatt, csak akkor már a lakók ki-kinyitnák az ablakaikat. Idén valószínűleg nem fogjuk. A buszok berregése, zúgása viszont csukott ablaknál is nagyon idegesítő, pedig még csak egy hete tart ez az állapot, és a terv szerint decemberig ez lesz. Szóltunk a sofőröknek, hogy ugyan állítsák már le a motort (vegyes sikerrel), kiplakátoltuk a falra is, ahol várakoznak, de nincs benne bizodalmunk

A helyzet a tervek szerint cirka év végéig nem változik. A MÁV tájékoztató cetliket aggatott az utca lakóinak értesítésére a házakba

“Az utcában, ahol eddig csak a 30-as busz járt, most a Keleti parkolójának irányából egyszerre kilenc-tíz busz áll. Illetve mozgásuk viszonylag folyamatos, hiszen egy részük éppen érkezik és parkol, egy-kettő pedig előreáll, hogy felvegye az utasokat.”

Májusi eső, ami ugye aranyat ér….

Komjáthi Imre közösségi oldalára tette fel az alábbiakat:

“A MÁV vezérigazgatója hány millió forintos fizetésért nézi tétlenül, hogy alsóneműig áznak a Keleti Pályaudvar melletti utcában Intercity – pótlóra várakozó utasok?! A vezérigazgatónak hány millió forintos fizetés kellene neki ahhoz, hogy az általa irányított MÁV normális XXI. századi szolgáltatást nyújtson?! 😖😖😖 Tényleg ekkora dolog lenne egy normális méretű esőtől és urambocsá’ naptól is védő várót odatelepíteni?!”

A MÁV tájékoztatása szerint

„Felhívjuk a Verseny utcai lakosok figyelmét, hogy az utcában közlekedő és megálló pótlóbuszok miatt feltehetőleg nagyobb lesz a zajterhelés. Az álló buszokon télen a fűtés, nyáron pedig a hűtést kell biztosítani, ezért időnként járatni szükséges az autóbuszok motorját”

Hungarikum!

Ha eddig nem tudott volna a MÁV vezetősége arról, hogy a bizalmukat belé fektető – rákényszerülő – utasok esőben, szélben, döglesztő kánikulában is kénytelenek a pótlóbuszokra várakozni, akkor itt hívjuk fel a figyelmüket azokra, akikből élnek! Hölgyek és Urak! XXI. század! Tenni kéne valamit!

Kapcsolódó

Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn……(3.)

Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn……

Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn……

1 hozzászólás

  1. Valóban dühítő ez az állapot. De nem kell mindent az Orbán Viktor nyakába varni. Mert ha nem a FIDESZ-KDNP van kormányon hanem az MSZP-LMP-DK-MOMENTUM Párt akkor ez szeríntem sokkal rosszabb lennne a helyzet.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét