Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn… (4)

Dr. Homolya Róbert, a MÁV Magyar Államvasutak Zrt. vezérigazgatója biztosan nem a Verseny utcában lakik és arra is a nyakamat teszem, hogy nem utazott még az általa vezetett cég InterCity-vonatokat pótló buszával és még csak hírből sem ismeri azt, hogy milyen lehet esőben, bőrig ázva várni az utcán, – nem fedett váróban – hogy beálljon a várva várt jármű és ázottan-büdösen, de legalább meg lehessen kezdeni az buszozást a vonatig.

2019. Magyarország, Európa közepe, a turisztikában “kimagaslóan teljesítő” Budapest

Az index.hu írt arról, hogy A Budapest–Hatvan-vasútvonal felújítása idén február 4-én lépett új szakaszba, a vonal egyik részén ugyanis mindkét sínpárt elbontják, így a vonatok egy vágányon sem tudnak közlekedni. Az utasok eljutását az átépítési szakaszokon vonatpótló buszokkal biztosítja a MÁV, az InterCity-vonatokat pótló buszok a Keleti pályaudvar mellől, a Verseny utcából indulnak. Egy ott lakó így számolt be a mindennapjaikról:

A hatvani IC-pótló buszok itteni végállomását nagyon praktikusan a Verseny utcába telepítették, ahol naponta sokszor 7-8 busz is várja az utasokat, természetesen járó motorral. Most nyilván a fűtés miatt, nyáron meg majd a hűtés miatt, csak akkor már a lakók ki-kinyitnák az ablakaikat. Idén valószínűleg nem fogjuk. A buszok berregése, zúgása viszont csukott ablaknál is nagyon idegesítő, pedig még csak egy hete tart ez az állapot, és a terv szerint decemberig ez lesz. Szóltunk a sofőröknek, hogy ugyan állítsák már le a motort (vegyes sikerrel), kiplakátoltuk a falra is, ahol várakoznak, de nincs benne bizodalmunk

A helyzet a tervek szerint cirka év végéig nem változik. A MÁV tájékoztató cetliket aggatott az utca lakóinak értesítésére a házakba

“Az utcában, ahol eddig csak a 30-as busz járt, most a Keleti parkolójának irányából egyszerre kilenc-tíz busz áll. Illetve mozgásuk viszonylag folyamatos, hiszen egy részük éppen érkezik és parkol, egy-kettő pedig előreáll, hogy felvegye az utasokat.”

Májusi eső, ami ugye aranyat ér….

Komjáthi Imre közösségi oldalára tette fel az alábbiakat:

“A MÁV vezérigazgatója hány millió forintos fizetésért nézi tétlenül, hogy alsóneműig áznak a Keleti Pályaudvar melletti utcában Intercity – pótlóra várakozó utasok?! A vezérigazgatónak hány millió forintos fizetés kellene neki ahhoz, hogy az általa irányított MÁV normális XXI. századi szolgáltatást nyújtson?! ??? Tényleg ekkora dolog lenne egy normális méretű esőtől és urambocsá’ naptól is védő várót odatelepíteni?!”

A MÁV tájékoztatása szerint

„Felhívjuk a Verseny utcai lakosok figyelmét, hogy az utcában közlekedő és megálló pótlóbuszok miatt feltehetőleg nagyobb lesz a zajterhelés. Az álló buszokon télen a fűtés, nyáron pedig a hűtést kell biztosítani, ezért időnként járatni szükséges az autóbuszok motorját”

Hungarikum!

Ha eddig nem tudott volna a MÁV vezetősége arról, hogy a bizalmukat belé fektető – rákényszerülő – utasok esőben, szélben, döglesztő kánikulában is kénytelenek a pótlóbuszokra várakozni, akkor itt hívjuk fel a figyelmüket azokra, akikből élnek! Hölgyek és Urak! XXI. század! Tenni kéne valamit!

Kapcsolódó

Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn……(3.)

Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn……

Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn……

Mátrai Anna

Mátrai Anna

További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.

Egy hozzászólás itt: “Add meg nekünk a napi betevő abszurdisztáni történetünket! – és lőn… (4)

  • Avatar
    2019.05.11 - 05:04
    Közvetlen hivatkozás

    Valóban dühítő ez az állapot. De nem kell mindent az Orbán Viktor nyakába varni. Mert ha nem a FIDESZ-KDNP van kormányon hanem az MSZP-LMP-DK-MOMENTUM Párt akkor ez szeríntem sokkal rosszabb lennne a helyzet.

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük