Kerítésen innen
Besokallt a Shell – Keddtől -mától!- korlátozza a tankolható mennyiséget az autópályák mentén!
Ahogy arról beszámoltunk, a kormány „árstop” névre hallgató, egyeztetés és kompenzáció nélkül bevezetett és maguk által ünnepelt intézkedése a kiskereskedők sokaságát kergette bezárás-közeli helyzetbe. Arról eddig nem szólt a fáma, hogy a „nagyok” -mint a Shell- miként próbálnak túlélni.
Ahogy arról beszámoltunk, a kormány „árstop” névre hallgató, egyeztetés és kompenzáció nélkül bevezetett és maguk által ünnepelt intézkedése a kiskereskedők sokaságát kergette bezárás-közeli helyzetbe. Arról eddig nem szólt a fáma, hogy a „nagyok” -mint a Shell- miként próbálnak túlélni.

A legfontosabb hazai tranzitútvonalak mellett található tíz állomáson bevezetett intézkedést a megnövekedett igények indokolják
Az utóbbi hetekben a Shell-töltőállomásokon kiugróan megnőtt a kereslet. Az előző év hasonló időszakához képest már januárban erős forgalomnövekedést tapasztaltak. Februárban az igények további növekedésére számítanak.
Jelentős mennyiségeket vásárolnak a teherfuvarozók, a nagy tételben tankolók már az eddig jellemzően csak a hazai lakosság által használt állomásokra is betérnek. Számottevően megemelkedett a külföldi személy- és teherautós vevők száma is.
A napon belüli vásárlások száma továbbra sem korlátozott
ezeken az állomásokon, csak a kútoszlop által kiadható egyszeri mennyiség. Az intézkedés a Shell hálózatának kevesebb mint 10 százalékát, kizárólag autópálya melletti állomásokat érint. A keddtől bevezetett intézkedés visszavonásig érvényes. Az érintett kutak a következők:
- Székesfehérvár M7 A
- Székesfehérvár M7 B
- Tata M1 A
- Tata M1 B
- Gelej M3 A
- Gelej M3 B
- Lajosmizse K/bal
- Lajosmizse Ny/jobb
- Balatonkeresztúr M7 A
- Balatonkeresztúr M7 B
Mindeközben az üzemanyag-kiszállítást is maximális kapacitásra emelte a Shell. A vállalat bővítette a kiszállítási időszakot extra műszakokat beiktatva, valamint teljes logisztikai személyállományát és járműparkját készletutánpótlási feladatokra csoportosította.
Számoljunk…..
A pontos számítás így néz ki. Tankolsz 40 litert 480 forintért, fizetsz 19.200 forintot. Ebből az állam bevétele: 40 liter x 226,19 = 9.047,60 forint. Az üzemanyag beszerzési ára: 40 liter x 253,81 = 10.127,20 forint. A benzinkútnak marad bruttó 25,20 forintja egy tank benzinen! A kutasoknak ebből kellene kifizetni a bér és rezsi költségeket.
A benzinárak befagyasztása után szombat este megjelent a közlönyben a kormányrendelet, ami a kutak működéséről rendelkezik. Nem zárhatnak be a benzinkutak azért, mert a benzin árának befagyasztása miatt veszteséges nyitva tartaniuk, olvasható a szombat éjszaka megjelent kormányrendeletben.
Friss
- Orbán és csapata utolsó rohama: ikszelj magyar, a túlélésedért – Ellenjavallat: olvass a Fidesz-sorok között
- Vidéki prókátor: ha egy -még- nem diktatórikus rendszer diktatórikus eszközöket használ, akkor abból szellentésszagú erőlködés lesz
- A zalaptákolmány kellő kitágítása – A NER lelkiismereti kérdésekhez való viszonyát jól szemlélteti
- Combosodik a MÁV: Véda kamerarendszert telepítenek a vasúti átjárókhoz
- Orbán Ráhel nem türelmetlen hölgy: 3 éve veszteséges Odu-ját nem bezárja, hanem új helyre költözteti
- Lázár János feje nem káptalan, de, hogy a „párügyű” infó-mondandója egyik fő elemét nem járta körbe, az minimum ciki
- Tessék mondani, hát ez meg hogy’ lehet? – Hol van a gazdag, erős Magyarország?
- Miniszterelnök úr, hol olvasta, hogy létezik “magyar faj”? – Juszt László 24. heti kérdéssora
- A bombázó ami egymaga eldöntheti Izrael javára az iráni háborút – B-2 Spirit, ami nem jön, hanem egyszer csak ott van
- „…Anyu, a Kollár Kinga már megint bekakilt a nadrágomba…” – karikírozta egy hozzászóló Lázár János legújabb kiakadását