…. és van képe hozzá! – Deák Dániel “elképesztő érdeklődésről” fantáziál

Ez komoly? Deák Dániel, aki végzettsége és beosztása alapján lehetne mértékadó politikai elemző is, nap, mint nap adja a nevét olyan bejelentésekhez, amikről pár kattintás után a világhálón kiderül, hogy nem pont úgy van. Ez a fiatalember, akinek még bő 30 évig kell dolgoznia, tényleg bevette, hogy társaival aktív élete végéig hatalomban tudják tartani az Orbán-rezsimet, ami “nem hagyja Őt az út szélén”?

Ki alkalmaz -Orbánékon kívül-  olyan embert, aki lódítással szerzett nevet magának?

Miután pénteken két olyan hírről tudósítottunk -és mennyi lehet még!- ami bizonyítja, hogy a Kálomista-féle közpénznyelő kormány-propagandafilm nézőközönsége, hogy finoman fejezzem ki magam, nem önszántából és nem saját zsebére döntött úgy, hogy moziba megy, az alábbiakat posztolta a Megafon által közpénzből megtolt közösségi oldalán:

“Nem csoda, hogy ennyire támadta a baloldal: elképesztő érdeklődés övezi a Gyurcsány Ferenc őszödi beszédének kiszivárgásáról, annak körülményeiről és a következményekről szóló filmet.”

A két említett cikk:

és…

Deák Dániel fél(?)igazsága….

Aki azt gondolja, hogy a hirtelen a semmiből előbújó Fidesz-celebek olyan átütő tehetségek, hogy ha leülnek a számítógépük elé, akkor csak úgy ömlik a fejükből a jobbnál jobb gondolat, amihez párosul a tartalmas, tanulással fűszerezett irdatlan tudásuk és tehetségük és ami kikerül a kezük közül, az mind külön-külön is egy gyöngyszem, azok tévednek.

Több tízmillió forintot költenek (?) el a kormánypárti megmondóemberek Facebook-hirdetéseire

Az, hogy ki fedezi a fent említett hirdetéseket,  sosem derül ki. Az influenszereket a 2020 nyarán indított Megafon Központ is támogatja, amely idén újabb képzést indít a közösségi médiában látható „balliberális túlsúly” ellensúlyozására. A hvg.hu összegyűjtötte, hogy a Megafon Központ, valamint a velük együttműködő kormánypárti megmondóemberek mennyi pénzt költöttek el eddig Facebook-hirdetésekre:

  • A Megafon Központ a saját Facebook-oldala hirdetésére 990 252 forintot,
  • Rákay Philip 19 964 145 forintot,
  • Bohár Dániel 11 177 061 forintot,
  • Deák Dániel 6 952 209 forintot,
  • Filep Dávid 4 559 553 forintot,
  • Kötter Tamás pedig 450 000 forintot szánt a marketingre.

Összesítve:

44 093 220 forint ment el a hirdetésekre!

A cikkben azt is leírták, hogy az influenszereket ebben javarészt a Megafon támogatta.

Itt álljunk meg egy pajkaszegi szóra!

Deák Dániel vasárnap tette közzé ezt a sikerjelentését a Facebook-on elért eredményekről. Azt írja a Fidesz-celeb:

“Szuper közösség vagyunk, csak így tovább, hallassuk a hangunkat! Még a kormányellenes Telex.hu is azt írta a friss cikkében, hogy a Megafon „elég sikeresnek” tűnik, miután mindenféle hirdetési pénz nélkül a legnagyobb interakciószámmal rendelkező politikai oldalak között foglaltunk helyet ismét Bohár Dániellel és Rákay Philippel együtt.”

Még egyszer a lényeg:

Rögzítsük: azt állítja, hogy reklám nuku!

  • Rákay Philip 19 964 145 forintot,

  • Bohár Dániel 11 177 061 forintot,

  • Deák Dániel 6 952 209 forintot,

Fotó: Cseri László

Kapcsolódó

 

.... és van képe hozzá! - Deák Dániel "elképesztő érdeklődésről" fantáziál

Mátrai Anna

További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük