Kerítésen innen
Guller Zoltán MTÜ vezérigazgató: …visszatérünk……

Rendhagyó turisztikai kampányfilmet készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), azt hangsúlyozva, vigyázzunk egymásra, és közösen sikerül majd megbirkózni a nehéz helyzettel.
Közpénzből a közért…(is!)
Az MTÜ hétfőn az MTI-hez eljuttatott tájékoztatójában azt írta: a filmben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi médiában is. Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy
„senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikeresen fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé”
Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség
a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak – válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.
Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon

– emelték ki, hozzátéve:
„most azonban az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra”.
A közleményben idézik Guller Zoltánt, az MTÜ vezérigazgatóját, aki azt mondta:
„februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, (…) mindenki induljon el és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni”.

Guller Zoltán kiemelte, a mostani kampányuk
„ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban”
Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség
a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak
– válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.
Ahogy túljutottunk a tetőponton, intenzív kampányokba kezdünk majd. Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon, mi minden segítséget meg fogunk adni ehhez.
Szerző

Friss
- Panyi Szabolcs: Bayer Zsolt mégiscsak a mi kutyánk kölke, Magyarországról való kitiltás nélkül ‘gyűlöletbeszélhet’?
- Tusványos 2025 – Punnany Massif – Népszabadságos póló – áthúzott KDNP-logó
- Közlöny van róla: nyomkövetőt kaphatnak a kormány külföldi vendégei ellen tüntetők
- Ki ne hagyd! Hétvégi szerelmi horoszkóp az év 30. hétvégéjére!
- 2025 Tusványos – Margaret Island koncert – Lábas Viki – szivárvány zászló
- Orbán nem a ‘faluvégi kurta kocsmában’, hanem magyar miniszterelnökként: ‘olyan még nem volt a világon, hogy 24 óra alatt egy ország két VB döntőt is elveszítsen’
- Majka nincs egyedül, egy közel sem teljes összeállítás a szponzorukat vesztett művészekről
- Tusványoson az „előzenekar” Fidesz-főfunkciknak a kánikula mellett az agorafóbiával nem kell megkűzdeniük
- Balaton-átúszás vihar okán elnapolva!
- Uborkaszezon helyett ráerősít a ‘kovászos’ választás kampány – Juszt László a 30. héten is kérdez