Kerítésen innen
Guller Zoltán MTÜ vezérigazgató: …visszatérünk……
Rendhagyó turisztikai kampányfilmet készített a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ), azt hangsúlyozva, vigyázzunk egymásra, és közösen sikerül majd megbirkózni a nehéz helyzettel.
Közpénzből a közért…(is!)
Az MTÜ hétfőn az MTI-hez eljuttatott tájékoztatójában azt írta: a filmben a Bagossy Brothers Visszajövök című dala hallható. A film a következő időszakban látható lesz televíziós csatornákon és a közösségi médiában is. Az ügynökség azt üzeni Magyarországnak, hogy
„senki se adja fel a reményt, hiszen közös erővel sikeresen fogjuk leküzdeni a jelenlegi nehéz helyzetet és újra útra kelhetünk a csodás hazai úti célok felé”
Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség
a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak – válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.
Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon
– emelték ki, hozzátéve:
„most azonban az a legfontosabb, hogy vigyázzunk egymásra”.
A közleményben idézik Guller Zoltánt, az MTÜ vezérigazgatóját, aki azt mondta:
„februárban még azt gondoltuk, hogy áprilisban arról szólnak majd a kampányaink belföldön, (…) mindenki induljon el és fedezze fel az országot, azokat a rejtett kincseket, csodákat, amelyek mindenhol ott rejtőznek. Azóta minden megváltozott, nemhogy új fejezetet kell nyitni a turizmusban, de egy teljesen új könyvet kell írni”.
Guller Zoltán kiemelte, a mostani kampányuk
„ugyanúgy szól a rendkívül nehéz helyzetbe került szakmának is: nekik is üzenjük, és üzenem személyesen is, hogy visszajön még a fejlődés és a virágzás korszaka a turizmusban”
Egymilliárd forintos vis maior keretet hozott létre a Magyar Turisztikai Ügynökség
a koronavírus miatt nehéz helyzetbe került vállalkozások megsegítésére. Egyelőre forgalomélénkítő kampány helyett a károk minimalizálására, a felkészülésre fókuszálnak
– válaszolt a Világgazdaság kérdésére Guller Zoltán, az MTÜ vezérigazgatója.
Ahogy túljutottunk a tetőponton, intenzív kampányokba kezdünk majd. Nemzetközi tapasztalatok szerint körülbelül tíz hónap kell ahhoz, hogy az ágazat helyreálljon, mi minden segítséget meg fogunk adni ehhez.
Szerző
Friss
- Ágoston László: nem lehet könnyű ma erdélyi Fidesz-szavazónak lenni
- A szint, amikor egy nyomorult használt zsebkendőért kell ‘lehajolnia’ a kormány-propagandistáknak….
- Az idő fogságában, avagy a baloldaliak dilemmája
- Mi az a „jó-féle” dopamin?
- Vásárhelyi Mária: Orbánéknak a kettős állampolgárság ügye nem szolgált mást, mint voksvásárlást
- Kedden, szerdán Budapesten ne megszokásból közlekedjen! – Bringás reggeli és Tour de Hongrie
- Elégedett volt a kórházi ellátással? Ekkora ajándékot adhat hálapénz helyett büntetlenül orvosának, és a nővéreknek…
- Orvlövésztorony, géppuskafészek, bunker és aknamező – HM megrendelésre hadiparkot is építenek Balásy Gyula cégei
- Szanyi Tibor: vissza a babaruhát! – Érthetően devizahitel-ügyben
- ‘Szoboszlai és Hende, a két alkotmánybíró-jelölt’ – Hétvégi ‘Havasságok’….