Kerítésen innen
Hadházy Ákos: Valaki szóljon M. Anikónak, hogy a tűzoltóautókban szokott lenni víz…

Ahogy arról beszámoltunk, a héten egy iskolai bemutatón felborult egy tűzoltóautó. Magyarázták sok mindennek a három tűzoltó sebesülését okozó malőrt, hibás volt a sebesség, a víz, a fék, a borulékony felépítmény. Hadházy Ákos utánajárt….
„Valaki szóljon M. Anikónak, hogy a tűzoltóautókban szokott lenni víz…
Ha valaki beszél vele, azt is mondja meg neki, hogy a pénzkeresetnek más módja is van, mint naponta ótvaros hazugságokat mondani szemrebbenés nélkül a kamerába.
Viccet félretéve: a baleset pontos körülményeit nem ismerjük, de KÖZREJÁTSZHATOTT benne az is, amit a tűzoltók többször jeleztek nekem: az új kocsik fékei gyalázatosan rosszak és az autók borulékonyabbak az eddigieknél. A kormány aljas propagandatévéje azért siet kisegíteni Bakondi elvtárs főkatasztrófavédőt, mert nagyon is tudja, hogy az emberekt zavarja a tűzoltóautók beszerzésével szórakozó csalás. A kormány az indokoltnál jóval drágábban vett egy sufniban összeszerelt, rossz dobfékes , számtalan hibával szerelt autókat.
A frenetikus propaganda-hiradó anyagát itt nézheti, aki szeretné.”
Egy vonulós tűzoltó kommentje a Rába-Aquadouxról:
„Csak annyit erről,ha ez a fecskendő valakinek is tetszik és megvan vele elégedve az megérdemli ! Például amit mi kaptunk kb -fél éve többet volt szervizbe mint bevetésen ! A fék? már vagy 2-szer cserélték . A Mercedes 2-4-ezres 12-14-év alatt nem volt ennyit szervizelve . A Mercedes be 2-szer annyi felszerelés fér be mint a mi gyártottunk Rábába. A következő miért kellet a gyors beavatkozót középre tervezni ? Ami egy elfuserált dolog , mert a lehetőség szerint az égő területen túlmegyünk ,mert a szivattyú, a nyomócsonkok is hátul vannak.

fotó: facebook
Ha bele gondol az ember akkor a további szerelést akadályozza ,mert elég rossz a lehúzott tömlőn keresztül dolgozni levenni valamit . A vége, miért most kell tesztelni egy ilyen remek fecskendőt amihez a Rába helyébe nem adnám a nevem !! Holnap be kellene vetni, csak bocs most éppen nem működik pedig mos adták át de még teszteljük . Ha sikerük !!! Már csak annyi 40-50-milla nincs hogy hazahozzanak egy emelő kosarast , amire szükség lenne egy 10 -emeletesekkel tele városba. Ez szégyen !!!”
Szerző
1 Comments
Leave a Reply
Leave a Reply
Friss
- Nem mind fénylik, ami arany
- Nem rötyög! Nagy Márton szerint a béke, az adókedvezmény és a nyugdíjasok élelmiszer-utalványa pörgeti fel a gazdaságot
- 2025 őszi karrierhoroszkóp – Mit tartogat a következő évszak a munkában és céljaidban?
- Meg vagyok nyugodva. Orbán azt mondta, ő megment a világháborútól – Napi Lendvaiság…
- Lázár „óriási bejelentése’: azt tervezik…., nem belekezdtek, csinálják, csak dumcsiznak róla
- „A miniszterelnök úrnak üzenem: kiszúrathatja a kerekeimet (…) úgysem fogok félni tőle, ő meg úgyis meg fog bukni…”
- Nyerges Csenge Megafon-lány Tisza-ügynök lenne? Zalaszentgróti szereplése párszáz szavazatot biztosan hozott Magyar Péternek
- Az államadóság-halmozás a rendszer lényege – egy srófra: a hitelére jár az agya Kádárnak és Orbánnak is
- Siófok elesett!!! Bezárunk – A balatoni fagyiárust kiütéssel lenyomták a szúnyogok…
- Tarjányi Péter: ultimátum Moszkvának, de mi lesz, ha Putyin nemet mond, és ez miért lehet rossz nekünk?
Soltész Tamás
2019.09.23 09:57 at 09:57
Aki vezetett már tartálykocsit, az tudja, hogy a hullámterelő lemezek (ha szereltek bele egyáltalán) ellenére is mozog a tartályban a folyadék, ami súlypontáthelyeződést okoz. Ha ez a tartály a felépítményen magasra van elhelyezve ( a kerék nyomtávolsága is szerepet játszik), akkor az autó sokkal borulékonyabb lesz, ezt felismerni nem kell nagy tervezői tudás.