Ahogy arról beszámoltunk, a héten egy iskolai bemutatón felborult egy tűzoltóautó. Magyarázták sok mindennek a három tűzoltó sebesülését okozó malőrt, hibás volt a sebesség, a víz, a fék, a borulékony felépítmény. Hadházy Ákos utánajárt….


“Valaki szóljon M. Anikónak, hogy a tűzoltóautókban szokott lenni víz…

Ha valaki beszél vele, azt is mondja meg neki, hogy a pénzkeresetnek más módja is van, mint naponta ótvaros hazugságokat mondani szemrebbenés nélkül a kamerába.

Viccet félretéve: a baleset pontos körülményeit nem ismerjük, de KÖZREJÁTSZHATOTT benne az is, amit a tűzoltók többször jeleztek nekem: az új kocsik fékei gyalázatosan rosszak és az autók borulékonyabbak az eddigieknél. A kormány aljas propagandatévéje azért siet kisegíteni Bakondi elvtárs főkatasztrófavédőt, mert nagyon is tudja, hogy az emberekt zavarja a tűzoltóautók beszerzésével szórakozó csalás. A kormány az indokoltnál jóval drágábban vett egy sufniban összeszerelt, rossz dobfékes , számtalan hibával szerelt autókat.

A frenetikus propaganda-hiradó anyagát itt nézheti, aki szeretné.”

Egy vonulós tűzoltó kommentje a Rába-Aquadouxról:

“Csak annyit erről,ha ez a fecskendő valakinek is tetszik és megvan vele elégedve az megérdemli ! Például amit mi kaptunk kb -fél éve többet volt szervizbe mint bevetésen ! A fék? már vagy 2-szer cserélték . A Mercedes 2-4-ezres 12-14-év alatt nem volt ennyit szervizelve . A Mercedes be 2-szer annyi felszerelés fér be mint a mi gyártottunk Rábába. A következő miért kellet a gyors beavatkozót középre tervezni ? Ami egy elfuserált dolog , mert a lehetőség szerint az égő területen túlmegyünk ,mert a szivattyú, a nyomócsonkok is hátul vannak.

fotó: facebook

Ha bele gondol az ember akkor a további szerelést akadályozza ,mert elég rossz a lehúzott tömlőn keresztül dolgozni levenni valamit . A vége, miért most kell tesztelni egy ilyen remek fecskendőt amihez a Rába helyébe nem adnám a nevem !! Holnap be kellene vetni, csak bocs most éppen nem működik pedig mos adták át de még teszteljük . Ha sikerük !!! Már csak annyi 40-50-milla nincs hogy hazahozzanak egy emelő kosarast , amire szükség lenne egy 10 -emeletesekkel tele városba. Ez szégyen !!!”

1 hozzászólás

  1. Aki vezetett már tartálykocsit, az tudja, hogy a hullámterelő lemezek (ha szereltek bele egyáltalán) ellenére is mozog a tartályban a folyadék, ami súlypontáthelyeződést okoz. Ha ez a tartály a felépítményen magasra van elhelyezve ( a kerék nyomtávolsága is szerepet játszik), akkor az autó sokkal borulékonyabb lesz, ezt felismerni nem kell nagy tervezői tudás.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét