Kálmán Olga és az Őt indító Demokratikus Koalíció nagyon belehúzott a reklámfelület-vásárlásba. Ne Fidesz-költötte milliárdos nagyságrendere tessenek gondolni, de a tévés újságíró toronymagasan előzött mindenkit az online megjelenésekben. Az ő reklámjaira messze több pénz ment el az elmúlt hetekben, mint a rivális Karácsony Gergely és Kerpel-Fronius Gábor hirdetéseire.

Nem Fidesz-léptékben számolva…..

A június 23-i összesítések szerint Kálmán Olgát egyetlen napon 1 millió 235 ezer, a momentumos Kerpel-Froniust 564 ezer, az MSZP-Párbeszédes Karácsony Gergelyt pedig mindösszesen 170 ezer forintért reklámozták.

- Hirdetés -

A Kálmán Olgát támogató hirdetéseket négy forrásból finanszírozták….

A legnagyobb hirdető természetesen az újságírónő saját hivatalos oldala volt, de a szintén nagy támogatást nyújtó DK mellett Dobrev Klára és Gyurcsány Ferenc oldala is beszállt a reklámversenybe. A négyforrásos Kálmán-kampány az elmúlt hónapban, tehát az előválasztás teljes időszakában is jóval intenzívebb volt, mint a többieké.

Kálmán-kampány számokban…..

A május 25. és június 23. között eltelt 30 napban összesen 7 millió 293 ezer forintot fizettek a Facebook-reklámokért, míg a Momentum jelöltjére 4 millió 139 ezer, Karácsony Gergelyre pedig 3 millió 77 ezer forintot költöttek.

Kálmán Olga hivatalos oldala egyébként az internetes platformjának indulása óta nagyon intenzíven költ a Facebookon. Az EP-kampányt is felölelő tavaszi hónapokkal együtt több mint 5,5 millió forintot fizetett ki politikai hirdetésekre.

Mindeközben a Fidesz

A kormánypárt ugyan de facto nem volt részese az előválasztásnak, de az utolsó 30 napos időszakban mindenkit lekörözve 9,9 millió forintot hirdettek el a Facebookon.

Forrás

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét