Kedves taxisok! Elmentek ti a maci náthás nemiszervére

Amikor az Uber miatt tüntettetek azon kevés kívülállók egyike voltam, aki mellettetek érvelt a közösségi médiában és mindenhol, annak ellenére, hogy mint a komplett magyar szolgáltatóipar a ti területetek is tele van nem odavaló kókler, csaló senkiházival, akinek még a személyi igazolványát is bevonnám, nemhogy a vállalkozói engedélyét.

A számok nem hazudnak

Minden ellenőrzés alkalmával 45-65 %-nál találnak valamit. Az Uber egy a hatályos jogszabályokkal teljesen szembemenő vállalkozás volt, aminek abban a formában valóban semmi keresnivalója nem volt a piacon.

DE!!

A BOLT egy egyébként teljesen szabályosan működő személyszállító szolgáltatás. Sárgák az autóik. Megfelelnek a méret és évjárat megkötéseknek. A sofőrök rendelkeznek PÁV minősítéssel, amit sokatoknak nem adtam volna meg, ha én ülök veletek szemben a Kisfaludy utcai központban. Rendelkeznek a taxis vizsgával, amit többségében ti is szimplán megvesztek.

Egész életemben a tisztességes verseny mellett kampányoltam

Örömtáncot jártam, amikor a tachográfot kötelezővé tették, hogy tisztul a piac, ha azt valóban ellenőrzik is. Nem tették. Rohadjon meg az ilyen állam, ahol ezt meg lehet tenni.
Azóta is ugatom, hogy a furgonokba is tegyék kötelezővé. Néhány hivatalos helyről konkrétan ki kellett vezetni.

Eztán bent voltam az első 350 engedéllyel rendelkező fuvarozó között és hátradőlve röhögtem, ahogy az utolsó utáni pillanatban kapkodott a sok alkalmazottnak sem való idióta, hogy hogyan fog tovább kárt tenni a korrekt szolgáltatók között. Boldog voltam, hogy tisztul a piac. Amikor megszüntették őrjöngtem minden fórumon, hogy megint a fél legális szolgáltatók viszik a piac jelentős részét.

És vissza a BOLT-ra. Egyetlen bűnük van Ők a 21. század, ti pedig a huszadik

Van egy működő módszer, amivel manapság sok szolgáltatás könnyebben elérhető a megrendelőknek. Ez a bizonyos szolgáltatói applikáció. És van egy funkció amire az Uber rajött és a TAXIFY, most pedig BOLT beépítette. A közösségi média világában a megrendelők szeretnek a részeivé válni az adott sztorinak. KÖZÖSSÉGI ÉLMÉNYKÉNT akarják a pénzüket költeni.

Ennek a legegyszerűbb módja a közvetlen értékelés, illetve az értékelések alapján történő választás. Üdv a közösségi média világában. Nem csak arra való, hogy fröcsögjétek a sok baromságot. Bizony. Rengeteg pénz van benne. Ha okosan használják. Ti, illetve az általatok eltartott fuvar irodák, pedig szarul használják Említett társaságok profin meglátták a lehetőséget. A ti idióta cégvezetőitek nem.

Most pedig azok a “funkcionáriusok” uszítanak titeket,

akiket ti tartotok el a tagdíjaitokkal, a droszt díjjal, stb. Ahelyett, hogy a Fő, a City és a többi régi társaság vezetői már akkor fejlesztettek volna egy megfelelő applikációt, amikor látták, hogy az Uber tarol. Most pedig jobb híján a szabad-jelzővel és a matricával szórakoztok?

Tanuljatok meg végre profin szolgáltatni. Ez nem ér véget a pár éves, német extaxi, lízingelt E Mercinél, vagy Priusnál. És nem elég hozzá, hogy naponta megfürödtök. Mi több, az is kevés, ha esetleg megtudtok szólalni legalább egy idegen nyelven. A háttérre is figyelni kell. Bizony. A piac változik.

Kapjátok be.

Forrás

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük