Connect with us

Kerítésen innen

Orbán győzött (a Facebook-interakciók alapján) a kampány első napján! – Hogy mik voltak a reakciók és mibe kerültek, azt nem mérték!

Megosztás

A Mandiner sikerjelentést közölt arról, hogy a Facebook-interakciószámok alapján minden téren kíméletlen előnnyel indított Orbán Viktor és a Fidesz. A párt online megjelenése minőségi szempontból erőteljesebb, a fideszes tábor pedig sokkal aktívabbnak, lelkesebbnek bizonyult a közösségi médiában.

Orbán
Megosztás

A Mandiner sikerjelentést közölt arról, hogy a Facebook-interakciószámok alapján minden téren kíméletlen előnnyel indított Orbán Viktor és a Fidesz. A párt online megjelenése minőségi szempontból erőteljesebb, a fideszes tábor pedig sokkal aktívabbnak, lelkesebbnek bizonyult a közösségi médiában.

A LikeFight Extrában szemügyre vettük, hogy az interakciószámok tekintetében melyik politikai tömb tudhatja magáénak az első nap győzelmét, melyik listavezető mozgósított sikeresebben és megvizsgáltuk a választókerületekben elért eredményeket is.

A portál olvasatában

„Nyergeljetek, a kampány elkezdődött, ideje, hogy mi is kilovagoljunk” – szólította fel hallgatóságát Orbán Viktor szombati évértékelő beszédében. A jobboldal komolyan vette a miniszterelnök felhívását, ugyanis február 12-én a pártokra kiosztott összes interakció közel 73 százalékát gyűjtötte be a Fidesz, ami 107 ezer interakciót jelent. Elég csupán a pártok Facebook oldalait végigpörgetni, hamar belátható, melyik oldal fektet több energiát az online aktivitásába.”

A kormányfő mindössze 4 db bejegyzéssel 83 ezer interakciót szerzett, míg Márki-Zay Péternek 11 bejegyzésre volt szüksége egy jóval szerényebb, 37 ezres interakciószám eléréséhez.

„Ez azt is jelenti, hogy a magasabb interakciószámok eléréséhez Orbán Viktornak a jövőben elegendő lehet bejegyzéseinek számát növelnie…”

fotó: Mandiner

Belenéztünk a kommentekbe….

Az említett „interakciók” között a temérdek „éljen a miniszterelnök”-féle között szép számmal találni bíráló hangvételű bejegyzést is, amit szintén beleszámoltak a sikerjelentésbe. Arról nem tesznek említést, hogy mindez a rengeteg közpénznek -„magánadománynak”- köszönhető, amit a reklámba toltak „valakik”.

„Kevés volt a Xanax. Törpike.”

„A nyergek beszerzése is Mészárosra szabott közbeszerzésen keresztül történik vagy kínai hitelből?”

„NERgelünk, csak minek ehhez hergelni?”

„Nyergeljetek és vissza se gyertek!”

„Nap, mint nap kételkedek azok értelmi képességében, akik a mai napig hisznek a önnek!”

„Le a kalappal, ennyit már régen hazudott egyszerre!”

„Az alternatív valóságot komoly arccal kell előadni előrevetítve a világvégét egy ellenzéki győzelem esetére. Az a borzasztó, hogy a legtöbb politikusnak tudnia kell, hogy valótlanságokat állít és valótlanságokkal riogat. Mégis komoly arccal kell tennie, hisz OV esetén a tét, hogy ellenzéki győzelem esetén könnyen hűvösre kerülhet.”

„Te 89 óta csak kampányolsz, hazudsz, pofázol, meghasonulsz, ahogy az érdekeid kívánják, 40 éve egy fél mondatot nem bírsz magadtól kinyögni, csak papírból! .. Aljas vagy de nagyon”

„Nyergelje fel mindenki a csirke far-hátat! Hajrá, előre!”

„Azt azért nagyon szeretném látni, amikor nyeregbe pattan.”

„Ez nem beszéd volt, hanem egy többször elpróbált, előre megírt szöveg nyögve nyelős, gesztikulálás melletti felolvasása. Kevés, sovány lényeggel a tartalomban, elhallgatva a bűnöket, súlyos mulasztásokat.”

„Ilyen gyomorral a lóra se tudna felülni kedves Miniszterelnök úr”

„Nem volt maszk! Nem kell kommentár! A boltba rám szólnak. Magyarország előre megy…”

„Birkáim, lóra! Bégetni fel!”

Kapcsolódó

 

Orbán győzött (a Facebook-interakciók alapján) a kampány első napján! - Hogy mik voltak a reakciók és mibe kerültek, azt nem mérték!

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük