Mentorprogramot indított a Magyar Divat és Design Ügynökség – adta hírül az MTI. A HVG tavaly nyáron írta meg, hogy „a szervezet élére Orbán Ráhelnek és családjának személyes jó ismerőse, Bata-Jakab Zsófia került, de az egész szakértő csapatban alig lehet olyat találni, aki valamilyen formában ne kötődne a Tiborcz–Orbán házaspárhoz”

Bata-Jakab Zsófiával márciusban a Magyar Hírlap készített interjút, amelyből kiderül, hogy az ügynökség

három éves stratégiai megállapodást kötött az olasz nemzeti divatintézettel,

a Camera Nazionale della Moda Italianával; hogy

céljaik között szerepel az iparág korszerűsítése, a gyártásfejlesztés, az oktatás; hogy kiemelt figyelmet kívánnak fordítani a fiatal tehetségek támogatására.

Még azt is megtudhatjuk, hogy jön ide a turizmus – azon vannak, hogy „többen megismerjék a magyar tervezők munkáit, itthon és külföldön is, illetve hogy az idelátogató turisták tudatosan keressék ezeket a termékeket”. Mindezt megsegítendő

1 milliárd közpénzt adott a kormány tavasszal a Magyar Divat & Design Ügynökségnek

Aha….

A program keretében tíz tehetséges magyar divattervező kap lehetőséget arra, hogy elismert hazai szakemberektől sajátítsa el a márkaépítéshez és -fejlesztéshez szükséges üzleti, stratégiai és marketing elméleti tudást

– közölte az ügynökség csütörtökön.

A program célja, hogy minél több stabil, sikeres magyar márka jöjjön létre és a legjobban teljesítők tovább léphessenek a nemzetközi mentoring programba is – áll az ügynökség MTI-hez elküldött közleményében.

A mentorprogram célkitűzése,

hogy a résztvevők átadják azt az elméleti tudást a márkafejlesztés legfontosabb területein, amelyek nélkülözhetetlenek egy sikeres brand építéséhez.

A közlemény szerint a hazai szakemberek workshopokon és személyes találkozókon fejlesztik majd a résztvevőket, míg a program végén a nemzetközi szakemberek döntése alapján a legjobban teljesítő márkák folytathatják az ügynökség és a Camera Nazionale della Moda Italiana közös nemzetközi mentorprogramját is.

A szakmai szempontok alapján kiválasztott mentorok

  • Chen Mónika Emma (márkafejlesztési menedzser és kommunikációs tanácsadó),
  • Ádám György (ügyvéd, a Budapesti Ügyvédi Kamara bizottsági tagja),
  • Kárpáti Kriszta (szabadúszó divat PR-szakember),
  • Kázsmér Nikolett (befektetési menedzser, inkubációs terület),
  • Bernát Sára Emília (divat, luxus stratégiai tanácsadó),
  • Szentesi Réka (divatkutató),
  • Tátrai Péter (befektetési igazgatóhelyettes),
  • Horváth Alexandra (CFO, Aeron),
  • Lilit Boninsegni (Polimoda),
  • Martényi Tímea (értékesítési és fenntarthatósági szakértő)

a divathoz és márkaépítéshez kapcsolódó különböző területeken szerzett tapasztalatuknak köszönhetően pontosan látják a márkák erősségeit és fejlesztendő területeit.

Az utolsó workshopokra 2020. márciusában kerül sor,

addig pedig olyan témakörökben fejlesztik majd a márkákat, mint a divatkommunikáció, termékértékesítés, védjegyeztetés vagy épp a digitális marketing.

A programban résztvevő designerek

  • a Kata Szegedi,
  • a Nini Molnar,
  • a The Four,
  • a DÜSK,
  • a Vecsei Millinery,
  • a Peter Mero,
  • a Gabriella Veszpremi,
  • az Anna Daubner,
  • az Alma Vetlenyi
  • a ZIA

– egytől egyig olyan tehetségek, akik a mentorprogram elvégzése után tovább fejleszthetik vállalkozásukat.

megoszt

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét