Connect with us

Kerítésen innen

Gázsiforintokért aggódtak és agitáltak a celebek – „Az oltás életet ment!” kampány ára…..

Megosztás

A Rogán Antal-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda szokatlan választ adott a K-Monitor közrédekű adatigénylésére, amit „Az oltás életet ment!” kampányban szereplő celebekkel kapcsolatban indítottak. A K-Monitort az érdekelte, fizettek-e a kampányszereplésért, és ha igen, mennyit.

Eldőlt: ennyit kell költenünk a pártokra!
Megosztás

A Rogán Antal-féle Miniszterelnöki Kabinetiroda szokatlan választ adott a K-Monitor közrédekű adatigénylésére, amit „Az oltás életet ment!” kampányban szereplő celebekkel kapcsolatban indítottak. A K-Monitort az érdekelte, fizettek-e a kampányszereplésért, és ha igen, mennyit.

Kiderült, a 16 milliárd forint értékű kampányban „magától érthetődő módon” pénzhez jutottak a megjelenésért a magyar hírességek

A K-Monitor hétfői posztja szerint arra a kérdésre azonban, hogy hányan és mennyi pénzhez, a Kabinetiroda nem volt hajlandó válaszolni, állításuk szerint erre vonatkozó adatot nem tartanak nyilván.

Az április közepén induló „Az oltás életet ment” nevű kampányban ismert emberek ösztönöznek a vakcina felvételére, plakátokon, valamint tévés, online hirdetésekben. Szerepet vállalt ebben a kampányban

  • Borbás Marcsi műsorvezető,
  • Csányi Sándor színész,
  • Nacsa Olivér humorista,
  • Cseh László úszó,
  • Nagy Feró előadóművész,
  • Csisztu Zsuzsa műsorvezető,
  • Miklósa Erika operaénekesnő,
  • Nagy Tímea párbajtőrvívó és
  • Kemény Dénes korábbi vízilabda szövetségi kapitány.

„Közérdekű adatigényléshez képest szokatlan választ adott a Rogán-féle Kabinetiroda

arra a kérdésre, fizettek-e „Az oltás életet ment!” kampányban résztvevő celebeknek a plakátokon, videoszpotokban való szereplésért.

A 16 milliárdos értékű kampány, melyért a kormány házi PR-osa, bit.ly/Balásy-Gyula verseny nélkül számlázhatott a Kabinetirodának, utólag már megállapítható, hogy nem tudta érdemben növelni az oltási kedvet. A résztvevő hírességek ugyanakkor – „magától érthetődő” módon – pénzhez jutottak a társadalmi célú kampányban való megjelenésért.

Arra a kérdésre azonban, hogy hányan és mennyi pénzhez, a Kabinetiroda nem volt hajlandó válaszolni, állításuk szerint erre vonatkozó adatot nem tartanak nyilván.”

Nacsa Olivér, Borbás Marcsi, Kemény Dénes

Csányi Sándor, Csisztu Zsuzsa, Nagy Feró,

Háttér

A kormány – a vakcinákat népszerűsítő tájékoztató kampányok mellett – rövidesen figyelemfelhívó akciót indít az oltásellenességről. A Magyar Közlöny szerint a kampányra 16 milliárd forintot szán a kabinet. A Magyar Közlönyben megjelent határozat a járvánnyal összefüggő kormányzati kommunikáció érdekében szükséges intézkedésekről címet viseli. E szerint a járvány leküzdésében elsődleges szerepet játszanak a rendelkezésre álló védőoltások, az oltással kapcsolatos tájékoztató kampányok érdemben hozzájárulnak az oltási program eredményességéhez, a beadott oltások számának növelése, így a lehető legnagyobb védettség elérése elsődleges kormányzati cél.

A határozat szerint a miniszterelnök kabinetfőnökének irányításával a magyar lakosság egészségének védelme érdekében minél szélesebb körű kormányzati tájékoztató kampányt indítanak,

legalább 16 milliárd (16.000 millió!) forint értékben

A kampányban a kormány felhívja az állampolgárok figyelmét az oltás és a regisztráció szükségességére.

 

celeb

Szerző

1 Comment

1 Comment

  1. Imre Istvánné

    2021.07.01 17:26 at 17:26

    Nem tartják nyilván, hogy kinek és mennyit fizettek a kampányban? – akkor hogy számolnak el a pénzzel? 16.000 millió (16 milliárd!??) forint az nem semmi összeg kampányolásra. Mindenki gazdag lesz itt, amíg ezek „talpon vannak” csak a magyar nép nem! A celebek meg költsék patikára az anyjuk hétszentségét! Egy normális fizetése dolgozó embernek nincs az országban ezek meg csak úgy nyelik a lóvét!

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük