Connect with us

Bulvár

Slamposan nem lehet, de sumákul igen? – kommentelték Orbánt stílusikon-szerepében

Megosztás

Az Orbán családban nem példátlan, hogy a divat-stílus világa megérinti Őket. Gondoljunk csak a saját lábon vigéckedő leányzóra, akinek ebbéli hóbortjánt sokmilliárddal megtámogattuk már. Úgy tűnik, a papa sem akart lemaradni…

Szegény Orbán Viktor, hogy főszónokol így! - Újabb helyszín mondott nemet a rendezvényre
Megosztás

Az Orbán családban nem példátlan, hogy a divat-stílus világa megérinti Őket. Gondoljunk csak a saját lábon vigéckedő leányzóra, akinek ebbéli hóbortjánt sokmilliárddal megtámogattuk már. Úgy tűnik, a papa sem akart lemaradni…

A  „Zara modell” kihívás Orbán-módra

Orbán Viktor új videót töltött fel a TikTok-oldalára, amiben a kormánytagokkal együtt a Zara modell kihívást teljesítik, és megmutatják, hogy néz ki a

„kormányzati modell.”

Emlékeznek?

A videóban az látható, ahogy a kormánytagok megérkeznek a kormányülésre, majd mindegyik rövid bevágást egy ponton megállítják. Így kapunk egy olyan fotót, mint amilyen pillanatképeken a Zara modellek is szerepelnek.

A kormányfő a videó alatt megjegyezte: „Slamposan nem lehet.”

@viktor_a_tiktokon Slamposan nem lehet! ? #orbanviktor #miniszterelnok #follow #fyp #foryou #zaramodelchallenge ♬ eredeti hang – Viktor a TikTokon

Emlékeztetőül….

2018-as hír volt, hogy a kormány összesen 2 milliárd forintot irányzott elő a magyar divat- és dizájnipar fejlesztésével kapcsolatos feladatok ellátására, a projektet pedig a Magyar Turisztikai Ügynökségen (MTÜ) belül létrehozott Divatipari Marketing Igazgatóságra bízta. Ennek élére került Bata-Jakab Zsófia. A HVG azt írta, hogy a korábban a Mercedes-Benz nevét is viselő Budapest Central European Fashion Week nevű rangos divatipari seregszemle teljes rendezőgárdáját is lecserélték, helyére pedig a miniszterelnök lányának baráti körébe tartozó szakmai irányítók kerültek.

A miniszterelnök lánya a tanácsadó

Az MTÜ divatiparért felelős vezetője nemrég arról beszélt, hogy az ügynökség által készített új imázsfilmben hangsúlyos szerepet kaptak magyar divattervezők termékei, egy korábbi kormányhatározatban ennek a filmnek a leforgatását jelölték meg az átfogó turisztikai reform első lépéseként. A turisztikai országmárka kidolgozásakor, amelyre 1,9 milliárd forintot kapott az ügynökség, Orbán Ráhel volt az egyik tanácsadó.

2019-re kiderült

„az állami szerepvállalás a divatban csak itthon tűnik szokatlannak, számos országban ez bevett gyakorlat”

– mondta Bata-Jakab Zsófia, -Orbán Ráhel barátnője- a Magyar Divat és Dizájn Ügynökség (MDDÜ) igazgatója a Magyar Nemzetnek. A divat két éve került a Fidesz és személy szerint Orbán Viktor kormányfő érdeklődésének homlokterébe. Akkor 2 milliárd forintos költségvetési támogatással megerősítették a Magyar Turisztikai Ügynökség égisze alatt működő divatügynökséget, amelynek élére – havi 2 milliós fizetéssel – Orbán Ráhel barátnője, Bata-Jakab Zsófia került.

Legújabb megbízásuk a Nemzeti Infokommunikációs Zrt. formaruha tervezése

Ehhez megkezdték a fiatal tehetségek toborzását, ami sejteti, hogy Ráhel és a csajok mégsem annyira pengék ötlet-ügyben. Egy akkori pályázat  hosszabb távú stratégia első lépése, egy forrás szerint

az összes közhivatali dolgozó öltöztetése is a tervek között szerepel.

Szerző