Tech - Tudomány
Aki lusta tekerni, pattanjon elektromos robogóra – egyelőre Budapesten

A városhatáron belül belül bárhol fel- és letehető bérmoci lehetősége sokak fantáziáját beindíthatja. Egy startup céggel karöltve az E.On beindítja a blinkee.city-t 50 elektromos robogóval. A kulcs- és állomások nélküli járműmegosztó rendszer mobil alkalmazáson keresztül kezelhető.

A közösségi közlekedés forradalma?
Most, hogy szerdán bejelentette a főváros első számú közszolgája, hogy rábólintott a fideszes többség arra, hogy emelkedhet a parkolás Budapest belvárosában és az üzemanyag ára is az egekben, igencsak nagy keletje lehet a bérrobogónak.
A felhasználó egy regisztrációt követően az applikáció térképének segítségével tudja kiválasztani a legközelebbi elérhető járművet. A szolgáltatás használatához nem szükséges egy előre feltöltött pénzügyi keret, a fizetés percdíj alapú, emellett diákkedvezmények is elérhetők – írja a portfolio.hu.
A segédmotoros kerékpár kategóriába tartozó blinkee.city elektromos robogók 3,1 KW motorteljesítményükkel és 35 Ah teljesítményű akkumulátoraikkal bő 60 km megtételére is alkalmasak. Bárki használhatja a robogókat, aki 16 évesnél idősebb és 6 hónapnál régebbi, legalább AM kategóriás jogosítvánnyal rendelkezik. Bukósisak viselése az elektromos robogókon is kötelező, azonban ez is a szolgáltatás része (a bukósisakokat a csomagtartó rejti). A teljeskörűen biztosított járművek cserélhető akkumulátorait a központi irodában elérhető töltöttségi információk alapján folyamatosan ellenőrzik, így a felhasználóknak a robogók feltöltésével nem kell foglalkozniuk.
A 2017-ben Lengyelországban indult blinkee.city szolgáltatáshoz 2018-ban új országok – köztük Magyarország is
– mondta az eseményen Varsányi Tamás, a Blinkee.city Kft. ügyvezető igazgatója. A Blinkee.city Kft. a blinkee.city márka tulajdonosának első külföldi partnercége, mely egy családi összefogással indult magyar startup.
Mindezt mennyiért?
A honlap – ahol mindent megtudhat – alapján:
Most, hogy Lázár eltűnt a kormányképből, Tarlós ráncai kisimultak
Megint megbukott a fővárosi közlekedésszervezés – füstölgés a dugóból
Szerző
Friss
- Csillagjegyek és a hűség sorrendbe szedve
- Van arca hozzá: Áder János volt köztársasági elnök Kék bolygó alapítványa, mint pénz-szivattyú?
- Lázár újrázott: a Turul a mondavilágból eredően a magyar kultúra része, ezért marad – Na és a vonat-mizéria, az is marad?
- Magyar Péter vizes posztja Orbán Viktor mai rádiós észosztása után – A legaszályosabb évek 1900-tól napjainkig
- Ez már a médiahatóságnak is megfeküdte a gyomrát: a kormány túltolta a Voks 2025 „érzékenyítést”
- Orbán-betyár örök szerelmei: Nemzeti Sport, Akasztói Csárda, céges partedli és belül 100 fok, ja és a Piroska és a farkasos népi játék
- Péntek hajnaban is beomlott a MÁV
- Havas Henrik nem cicózott: „ha Varga Judit nem szolga volna, hanem gondolkodó lény, tudná, hogy milyen sorba állt be…”
- Hiszi, nem hiszi? Napi horoszkóp, 2025. július 4., péntek
- Tényleg ott tartunk, hogy Lázár miniszter első számú teljesítménye a valós idejű vonatinformációk elrejtése?