Fogas kérdés, hogy az anyagiakkal jól ellátott Köves Slomoék – a Brit Media Kft. – meg akarják-e menteni a 168 Órát, és ha igen, akkor ezért mennyit hajlandóak fizetni.


Végrehajtást rendelt el

Dévényi Norbert közjegyző a 168 Óra hetilapot megjelentető Telegráf Kiadó Kft. ellen – értesült a Media1. A végrehajtás ténye az október 9-i Cégközlönyben is látszik, azt október 7-i hatállyal rendelte el az esztergomi közjegyző – írja a lap.

Mint arról beszámoltunk, minden valószínűség szerint egy fizetési meghagyási eljárás fordult át végrehajtásba a kiadónál, és valószínűleg nem ez lesz az egyetlen ilyen jellegű kereset a cég ellen. Lakner Zoltán, a lap korábbi főszerkesztő-helyettese és Ceglédi Zoltán facebook-posztokban jelezték, hogy végrehajtási eljárást fognak kezdeményezni az elmaradt bérkifizetések miatt, de ugyanezt jelezte Sándor Erzsébet és Tamás Ervin a Népszabadság volt főszerkesztő-helyettese, akik mind a 168 Óra külsős munkatársai voltak.

A Media1 információi szerint egyébként hamarosan egy másik végrehajtás ténye is megjelenhet a céginformációs rendszerben a Telegráf Kiadó neve mellett. A 168 Óra egyik külsős újságírója ugyanis épp tegnap jelezte a Media1-nek, hogy a felé fennálló számlatartozás ügye is végrehajtási szakba került a hetilap ellen, erről már értesítést kapott.

Az illető úgy tudta, hogy a céginformációs rendszerben most megjelent végrehajtási ügy még nem az övé.

A 168 Óra kiadójának többségi tulajdonosa a Brit Media Kft,

ami mögött az a Brit Europe Foundation áll, amely kapcsolatban van a Köves Slomó vezette Egységes Magyarországi Izraelita Hitközséggel. Köves Slomo egyébként épp a tavalyi országgyűlési választások idején állt ki nyíltan a fideszes Hollik István mellett. A lap tulajdonosi körének szövevényes összefonódásairól az Átlátszó írt korábban, igen alaposan.

HOZZÁSZÓLOK A CIKKHEZ

Kérjük, írja be véleményét!
írja be ide nevét