Havas nem adta engedélyét a TV2-nek, hogy kampányarcukká tegyék

A TV2 névre hallgató kormányképződmény Havas Henrik engedélye, hozzájárulása nélkül használta fel a négy évvel ezelőtt készített ajánlását az akkor is éppen választás előtt álló magyaroknak. Ma sem kampányolna a Jobbik mellett, de kikéri magának a csatorna eljárását.

Négy évvel ezelőtt:

https://www.facebook.com/tenyek/videos/10156991186397289/

 

A másik szereplő, Bródy János is felháborodott azon, hogy az említett orgánum mellett az Origora is kikerült a fent említett felvétel, amiből diszkréten kihagyták készítésének időpontját. A művész a 2014-es Jobbikról beszél. Lehet, hogy a 2018-ast is mélyen elítélik, de erről az Origo nem kérdezte meg Bródy Jánost. Az engedélyét sem kérték a videó részletének felmelegítéséhez, vagy megtévesztő bemutatásához. A hvg.hu menedzserén keresztül elérte a zenészt, távolléte miatt hosszabb állásfoglalásra nem volt ideje, de annyit üzent:

a leghatározottabban tiltakozom a 4 évvel ezelőtti videófelvétel kampánycélokra való felhasználása ellen.

Havas Henrik közösségi oldalán posztolta véleményét:

TV2, mint csodagyógyszer – ír minden nemzeti magyar betegnek

Párbeszéd: feljelentjük a TV2-t a Médiatanácsnál

Pisilő migráns – a Vajna – tv tényfeltáró, leleplező videója!

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük