Kasza Tibor folyik a TV2 csapból, legyen szó „szupervetélkedőről”, vagy kerítésen belül celebnek mondottak erődemonstrációjáról, feltűnik és mondja a magáét. Van, aki csípi a stílusát, van, akinek feláll a nemlétező szőr a hátán tőle, de mindenképpen érzelmet képes kiváltani a nézőből.
Kasza Tibor folyik a TV2 csapból, legyen szó „szupervetélkedőről”, vagy kerítésen belül celebnek mondottak erődemonstrációjáról, feltűnik és mondja a magáét. Van, aki csípi a stílusát, van, akinek feláll a nemlétező szőr a hátán tőle, de mindenképpen érzelmet képes kiváltani a nézőből.
Ilyen kell a regnálónak!
Megnyilatkozásaiban eddig távol tartotta magát a politikai megnyilvánulásoktól, de jön a baba, kell a lé. A már dübörgő Fidesz-kampány, ami éppen azt próbálja a nemzet agyába verni, hogy jelenleg a „családok éve” zajlik, ha érzik, ha nem, megtalálta az ifjú párt. Instagram oldalukon mindketten szponzorált tartalmat töltöttek fel arról, hogy milyen klassz dolog Magyarországon gyereket vállalni.
K.T. instagram
A klippek önmagukban teljesen rendben lévők, csak az indíttatás
az, ami feleslegesen árnyékolja be a mondandót. A posztok alatt ott van, hogy a gyermekvállalásról szóló közös vallomás Manóval szponzorált bejegyzés, amiért valószínűleg a magyar kormány fizetett, mivel ott van mellette a #családokéve2018 hashtag is.
Az időzítés is figyelemreméltó, hiszen szinte napra pontosan egybeesik a viharos sebességgel beterjesztett és természetesen vita nélkül elfogadott lakáskassza-kinyírással.