Remek hír érkezett! Orbán Viktor Ráhel lánya leszáll a lábunkról, mert munkát kapott! – Alulról kezdi, mint a jobb királycsajok: ügyvezető lett!

Nagy könnyebbség lesz ez nekünk a jövőre nézve, hiszen annyi év hülyítés után most eljött az ideje, hogy Orbán Viktor legidősebb lánya, Ráhel beváltja fenyegetését és “saját tappancsaira áll”! Nem akármilyen melót bulizott ki “magának” (sic), a “hazai és nemzetközi hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításán dolgozik”. Tehetségéről futótűzként terjedt a hír: van már megbízása is a június végi kinevezése eredményeképpen:  az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjét vette szárnyai alá.

Lehet, hogy ez csak az én dilim, de amikor a pályát kezdtem, kifejezetten ragaszkodtam ahhoz, se anyu, se apu ne segítsen az elhelyezkedésben, mert majd én….! Kíváncsi lennék, ha egyszer viccből a mindenhez is értő “first-gyerek” álnéven -Mátyás király példáján felbuzdulva- pályázna meg egy combos, vagy akár egyszerű hazai melót, megkapná-e!

Ráhel, neked nem izgatja a fantáziádat, hogy mire mennél saját erőből?

Pöttyet árnyal a képen, hogy férje, az Orbánvő a főnöke

Június végén derült ki, hogy Orbán Ráhel a BDPST Koncept Kft.  -aminek nem leltük a honlapját, ami picit megnehezíti az igazi ügyfelek szerzését- ügyvezetője lett, ez volt az első alkalom, hogy a miniszterelnök lányának neve hivatalosan is megjelent a cégadatok között.

A BDPST Koncept a BDPST Zrt. leánycége, tehát Tiborcz István, a miniszterelnök vejének fő cégéhez tartozik.

Azt azonban eddig nem lehetett tudni, hogy Orbán Ráhel pontosan mivel foglalkozik, de ez már csak a felejthető múlt:

A BDPST Group leányvállalataként jött létre a BDPST Koncept, amely hazai és nemzetközi hotelek és éttermek márkastratégiájának kialakításán dolgozik. A cég ügyvezetője Orbán Ráhel és csapata jelenleg az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Kiemelt céljuk, hogy történelmi múlton alapuló narratíván keresztül hosszútávú hazai és nemzetközi sikereket érjenek el

– közölte a BDPST a honlapján.

Igény volt rá, hát kielégíti

A BDPST Group ingatlanfejlesztéssel és hotel managementtel foglalkozik, de emellett

igény volt arra is, hogy a hotelek és éttermek brandigjének kialakítására is nagy hangsúlyt fektessen. A cégcsoport missziója szerintük, hogy hozzájáruljon a magyarországi építészeti örökség megóvásához azáltal, hogy kiemelkedő adottságú, ugyanakkor jellemzően leromlott állapotban lévő ingatlanokat teljeskörűen felújít, a jelenkor követelményeinek megfelelően modernizál, és azoknak új funkciót és üzleti modellt ad. Ezen tevékenység, misszió mellett a nemzetközi tapasztalatok szerintük azt mutatják, hogy szükség van a stabil alapokra épített márkastratégia kialakítására is a sikerek eléréséhez.

Az alaptól a kéményig….

BDPST Koncept elsősorban a tulajdonosi igényeket felmérve, majd vizsgálva a piaci trendeket és lehetőségeket, segítséget nyújt a tervezés folyamán egy olyan narratíva kialakításában, mely alapot ad egy új termék, hotel vagy étterem megszületéséhez, fejlesztéséhez. A későbbi szakaszban a narratíva mellett a márka megalkotásában is részt vesz kreatív csapat bevonásával. Nem áll meg a tervezői szakaszban, hanem végigkíséri a fejlesztési és építési folyamatokat, majd bevezeti a terméket a piacra

– írták a közleményben.

A jövőben Orbán Ráhel ügyvezetésével önálló entitásként fog működni a BDPST Koncept.

Referenciát is vettek….

A csapat számos márka koncepciójának kialakításán dolgozott már, az ő munkájukat tükrözi az „Operaház kistestvéreként” emlegetett BOTANIQ Turai Kastély, a Kallina Mór által megálmodott Alice Hotel, az 1700-as években épült Andrássy Kúria & SPA, valamint a Budapest szívében található Hotel Dorothea is.

A miniszterelnök lánya tehát most az amerikai Marriott International hotellánc legújabb budapesti szállodájának brandingjén dolgozik. Azt nem tudni pontosan, hogy melyik hotelről van szó, de a BDPST legnagyobb beruházása jelenleg

  • a Vörösmarty tér szomszédságában található, a Mahart- és a Futura-házat,
  • a korábban a Pesti Hazai Első Takarékpénztár központjaként funkcionáló épületet is átölelő tömb komplex felújítása. Ahol a Hotel Dorothea fog megnyitni 2022-ben vagy 2023-ban, és azt már lehet tudni, hogy az ötcsillagos hotelt a Marriott International lánc fogja üzemeltetni az Autograph Collection Hotels márka alatt.
  • a napokban pedig megnyílt a felújított Matild Palotában is egy luxushotel, szintén a Marriott szállodalánc új tagjaként. A török Özyer Group tulajdonában álló ikonikus palota megnyitásával debütált a The Luxury Collection brand Magyarországon.

Kapcsolódó

(fotó: MTI)

ráhel

Mátrai Anna

További cikkek olvasása a szerzőtől, a nevére kattintva.

A Banánköztársaság rovatban megjelenő írások nem minden esetben képviselik portálunk véleményét.

2 hozzászólás

  • 2021.07.05 - 18:03
    Közvetlen hivatkozás

    Ezért is kellett gyorsan nyitni,hogy az idegenforgalom,szálloda láncok gyors bevételeket,busás HASZNOT kaszáljanak,köztük a nemzetvezető lányával,pelus bözskével !

    Válasz

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail-címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük