Connect with us

Kerítésen innen

„Fennhéjazós vacsorákból még nem lett ruhakollekció” – Ennivaló, vagy „kamu pártcucc” a Ráhel-design?

"Fennhéjazós vacsorákból még nem lett ruhakollekció" - Ennivaló a Ráhel-design?
Megosztás

Az Orbán családban genetikailag hajlamos arra, hogy ha lehetőségük van rá, kipécéznek egy-egy jól körülírható és anyagilag kifizetődőnek tűnő területet – lásd foci, turizmus, divatipar – és a hozzáértés teljes hiányával nem törődve becsatornázzák a zsebükbe, mint családi bulit.

A szakértelmet majd megvesszük….

Nem pöcsölnek azzal, hogy beletanuljanak a kiszemelt szakmába, ne adj Isten végigjárják a szamárlétrát, letarolják. Tehetik, hiszen nem kell a konkurenciával foglalkozniuk, a kerítésen belülieket megveszik, kivásárolják, tönkre teszik, a kerítésen túliak meg kit érdekelnek? Nem rentábilis? Na bumm, majd Ön, meg Ön, meg én kifizetjük a hiányt!

Orbán Ráhel és a divatipar

A fotókat elnézve, Orbán legnagyobb lányának annyi köze van a divathoz, hogy vett már ruhát. Születési rendellenessége folytán neki ennyi éppen elég, egy egész iparágat irányíthat, hála a magyar szavazóknak.

A magyar divat- és dizájnipar felügyeletének átvételét demonstrálta Orbán Ráhel, a miniszterelnök legidősebb lánya április végén egy luxusvacsorán, írja a 24.hu.

Szuperluxi vacsi

Mint írják, a „szuperluxi” vacsorát az V. kerületi Ybl-palotában egy körülbelül 50 fős szűk körnek tartották április 26-án. A Front Row Dinnernek keresztelt rendezvényen egy asztalnál ült Orbán Ráhel, Rogán Cecília és a Magyar Nemzeti Vagyonkezelő (MNV) vezérigazgatója, Szivek Norbert, akinek Orbán Ráhel férjével, Tiborcz Istvánnal vannak közös belvárosi milliárdos ingatlanérdekeltségei.

Az egyik meghívott szerint érezhető volt hogy Ráhel körül forognak a dolgok, éreztette is, hogy vele kell jóban lenni, ha valaki akar valamit. A 24.hu forrása szerint Orbán Ráhelék viselkedéséből kiolvasható volt, hogy mostantól a divatvilágot a felségterületüknek tartják.

Aki ért hozzá….

Herczeg Zoltán, akiről még azok is elismerik jártasságát a divat világában, akik nem szimpatizálnak vele, közösségi oldalán írta le véleményét a jelenséggel kapcsolatban:

„Sokan kérdeztetek erről. Erre is ugyanazt tudom mondani, mint általában: a lopás nem munka. Fennhéjazós vacsorákból meg nem lett ruhakollekció. A tervezés, a modellezés, a szabás, a varrás, a marketing és az értékesítés mind-mind komoly SZAKMA, kemény MUNKA. Aki életében sose dolgozott, nem tudja, milyen napi 10-12 órában tolni ezt évtizedeken át. A lopás az egész más.

2 milliárd röhögve eltapsolása a semmire, az nem munka. A tekergődző, nyáladzó alattvalók csicskáztatása a koncért szinten nem munka. Nem kegyelteknek osztogatott konc kell ide, hanem pusztán tisztességes, korrekt PIACI viszonyok, érdemi kereslet és vállalható, igazságos adópolitika. Rossz ennek az egésznek az energiája.

Én biztos nem vennék fel fals, negatív energiájú, sikkasztott pénzű, bennfentes szagú, összeerőszakolt, kamu pártcuccokat. 

Egyebekben erről az egészről azt gondolom, csak arra lett kitalálva ez az orbitális baromság, hogy addig se Paksról beszélgessünk. Az ennek a lopásnak ugyanis a több százszorosa, ha nem ezerszerese. Előbbi nem art senkinek, simán kiköhögi a nép. Utóbbi mindenkinek kurvára fog!!! 

Na de azért ezt se neveznem profi marketing munkának, csak aljas, gonosz, szemet húzásnak, mocskos melónak, gusztustalan átbaszásnak. 
Hat ez a véleményem. Így kell egy ilyen cikket olvasni!

Orbán Ráhel rátette a kezét a magyar divatiparra is

Tiborczné Orbán Ráhel a legbefolyásosabb nők között – és, ha apuka bukik?

Szerző

Click to comment

Leave a Reply

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük